onsdag 6. mai 2009

Flytteomdagen!!!!

Opp i rett tid i dag gitt! :)
Til tross for fridag så våkna jeg kl 9 og fikk ikke sove mer.. Helt sikkert fordi jeg gleder meg sånn til mamma og Mette kommer. :) I dag er jo den store "flytteomdagen"!! Blir såå artig å se hvordan det blir når jeg får snudd helt om her inne. Rydda litt og støvsuga i kriker og kroker i går kveld, så i dag trenger jeg bare å vaske over gulvene når vi flytter på ting i dag :)

Har forresten ordna med en kasse til Sjøla (pusekatta vår) som ser helt sprengt ut nå! :p Hun får nokk kattonger om ikke lenge. Hørte hun dreiv å rota i noen kasser vi har stående under trappa, så det kan jo hende hun ser etter et sted å få ongene på... Blir koslig med små søte kattonger igjen da :) Så er det om å gjøre å få gitt dem bort... :| Bare å gi lyd om du vil ha en :)

Nå sitter jeg å spekkulerer på om jeg skal kjøre på butikken en tur...kjøpe noe vi kan ha til lunsj litt senere her...trenger nokk en matbit etter hvert...
Ja...jeg gjør det...

Snakkes :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar