onsdag 4. november 2009

Sara Victoria er 1 mnd i dag! <3 <3 <3

Update fra de siste dagene:
Fredagskvelden koste vi oss i Fevåg, og snuppa var kjempesnill! :) Kanskje ikke så rart med all den oppmerksomheten hun får! :)

På lørdag dro Sara og jeg på besøk hos Silje. :)

Kosa oss masse der også. :) Sara syntes det var helt greit å ligge hos Silje...ZzZzZ :p

Da vi kom hjem igjen trillet vi oss en tur i mørket og skodda. Siden det var mørkt ute måtte vi ha med pappsen også! :p Mamman er mørkredd! :p
På kvelden kom Jan Erlend, Stian og Thomas på besøk. :)

Søndag hadde vi besøk av svigerfar med fam. Etter de dro trillet vi oss en tur ned til sjøen, og var innom Ottar og Solveig en liten tur. :) Jan Erlend var innom på kvelden, på kake. :) Vi fikk lyst på noe godt så jeg baka gulrotkake. :)

Natt til igår var Sara og jeg mye våken. Snuppa hadde vondt i magen sin.
I går var Sara og jeg på besøk til Ingunn og Daniel. :) Nå kan jeg også dele nyheten!! INGUNN SKAL HA BABY!!!! :):):) De var på ultralyd i dag, og de skal ha ei lita jenteeee!!! Jeg gleder meg masssemasse! Sara er rundt 6 mnd når jenta deres kommer, så det blir lekevenn etter hvert! :)

Gratulerer så masse, Ingunn og Christian! Og Daniel og, som får ei lita søster! :)

Ellers kan jeg meddele at jeg så meg nødt til å dra innom apoteket på vei hjem i går for å kjøpe meg bryskskjold. Jeg har vært så sår at tårene har trillet..jeg var desperat! Heldigvis ville Sara ta puppen med skjoldet, og det lindret utrolig. :) Nå er jeg så godt som bra igjen. :) JUHUU!!!

I dag har jeg gjort litt husarbeid. Det gikk veldig greit når jeg kunne ta med meg Sara rundt i huset med Mei Tai'en. :) Ellers har snuppa vært veldig fornøyd i dag. :) Magevondtet er borte, heldigvis. Trillet tur har vi også gjort. Det blåste godt, så det var svært forfriskende. :)

Nå i kveld prøvde vi å gi Sara flaske for første gang, og det gikk kjempebra!!! :D Det betyr at jeg nå kan se fram til et glass vin etter hvert. :) Det betyr også at jeg kan dra på julebordet 19. desember uten å måtte tenke på å dra hjem for å amme. :) Om jeg kommer til å drikke noe på julebordet vet jeg ikke enda...Mamma og Pappa har sagt seg villige til å passe snuppa den kvelden, og det kommer nokk til å gå heelt fint, men jeg kjenner det knyter seg litt i magen likevel.... Det blir skummelt å dra fra henne en hel kveld...selv om jeg bare er to min unna med bil. *Sukk*

Anyways...
Lille jenta vår er 1 mnd gammel i dag! :) Tida går utrolig fort! Dagene flyr forbi, og jeg stortrives hjemme sammen med snuppa! :) På søndagen hadde hun forresten den store glisedagen! :) Hun smiler ikke så ofte enda, bare nå og da, men på søndagen måtte hun ha vært usedvanlig fornøyd med livet! :) Hun lå og smilte lenge, først til meg etter å ha fått litt mat, og etter på til pappan sin! :) Utrolig herlig! Jeg smelter fullstendig! <3 Har desverre ikke fått foreviget det på bilde enda, men det blir vel. :)

Litt bilder fra de siste dagene:


 Engelen min! <3



<3



Klar for biltur i litt for store klær! ;)



Pus lurer på hva det er som sover på "hennes" plass! :p



 Slapper av litt på gulvet. :)



Mine kjære <3



 Flinke jenta! :)

Og til de som lurer, Nei, jeg har ikke tenkt å kutte ut amminga på noe sett og vis. :)  Vi prøvde med flaske i kveld bare for å se om det gikk. :) Jeg har lyst til å ta ett glass vin en og annen helg etter hvert, altså, ikke ute på livet, men hjemme i min egen sofa, bare fordi det er kos. Nå vet jeg at det vil være mulig når jeg er klar for det. :)

Nå er det midnatt. Snuppa har sovet i halvannen time i senga si, så jeg får vel gå å legge meg jeg og, så jeg får en time på øyet før hun vil ha mer mat. Hun våkner som regel etter tre timer..

I morgen skal vi først på hotellet på barseltreff, og så skal vi på barselgruppe på helsestasjonen. :) Mulig vi treffer Ingunn i Rissa også. :)

God natt alle sammen :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar