torsdag 7. januar 2010

Busy day!

I går var vi en runde i Rissa. Snuppa var i storfin form, så vi tok sjansen på å dra på treff. Etter treffet trillet vi bort på Rissa senteret. Jeg kjøpte meg nye vintersko. Det må man ha hvis man skal trille tur på vinters tid. Joggeskoene mine holder ikke akkurat på varmen! :p Vi handla litt på Jernia også, med gavekortet vi fikk der,  og vi kjøpte bursdagsgave til minstesøstra mi, Mette! Vi skal til Fevåg på lørdagen for å feire at hun blir 11 år! :)

Etter det dro vi i banken for å opprette konto til Sara. Vi kommer til å sette inn alle pengene hun får der. Julepengene er allerede på konto! Sparegris fikk hun også, så nå må vi begynne å spare. :)

I natt har snuppa vært mye våken. Ulikt henne som har sovet hele natta, så godt som hver natt i halvannen måned nå. Tror hun hadde en del vondt i magen, pluss at hun er blitt ordentlig forkjøla nå. Da snakker vi rennende øyne, rennende nese, nyser MYE, hoster hjerteskjærende og brekker seg.... :( Stakkar lille skatten miin!
I ettermiddag fikk hun tilbake feberen også, men formen har vært ganske grei.
Da hun begynte å bli trøtt så la vi henne, og hun sovna av seg selv i kveld også. :)
Kanskje begynner vi å få teket på det? :) Eller kanskje hun bare sovna av utmattelse...? Kan ikke være så greit å være syk i den lille kroppen sin...

Gruer meg egentlig til i natt kjenner jeg..blir det som natta som var, så har vi noen timer med amming, byssing og trøst foran oss. Apropos...jeg bør vel hoppe til sengs NÅ!! for å få litt søvn før hun evt våkner...

Nattinatt! :)

1 kommentar:

  1. Hei!
    Trenger mailadressa di for å sende deg invitasjon til bloggen :) send den til siri.aablogg@gmail.com

    SvarSlett