fredag 26. februar 2010

Permanent

I går var jeg hos frisøren! :)

Ohh YES! :p
Hehe. :p
 
Litt dårlig bilde av resultatet, men det ble altså krøller ja! :)
Det var godt å få gjort noe med håret nå ja. Og ikke minst å prøve noe nytt. :)

Kan forresten rapportere om meget håravfall!! Takket være amminga, så har jeg som mange andre ammende, mista mye hår! Det vises heldigvis ikke så veldig godt, men jeg har et par flekker hvor jeg nesten ikke har hår...  Jeg har jo sett dette lenge nå, men GUD hvor godt det vistes i går hos frisøren da hun skulle rulle opp det lille av hår jeg hadde der...jeg holdt på å le meg ihjel!!! Hehe! Bra jeg var hos noen jeg kjenner. ;)

***
Dagen i dag har vært litt lang egentlig... Frk. Vilikke slo på stortromma i dag, og fant det for godt å hoppe over den første duppen sin, enda jeg prøvde....LENGE! Endte med at jeg pakka på oss klær og dro på butikken i håp om at hun sovna i bilen....Det gjorde hun ikke. Da vi kom hjem var hun skikkelig overtrøtt, og begynte å gråte. Dette eskalerte til hyle- og brølegråt som varte i nøyaktig en time og ti minutter UTEN stans! Etter omtrent en time begynte tårene mine å trille også...hun gråt så intenst. Hun var mer trøstesløs nå enn da hun var på det værste med mageknipa.. Blir så fortvilet, vet ikke hva jeg skal gjøre... Blir neste redd noe er skikkelig galt...men etter MYE om og men, byssing, litt grønnsakspure, mer byssing, prøvd flaske, pupp, pupp flaske, og enda mer byssing, så begynte hun endelig å roe seg... Fikk i henne ei hel flaske med melk, og så sov hun endelig. Slo til og sov en hel time! :p

Etter å ha vært våken en time så pakka jeg innpå mer grønnsakspure, pupp, også la jeg henne ute i vogna. Endelig tillot været en utedupp. Hadde ikke regna med noe mer enn en halvtime-times tid, men hun sov faktisk i over to timer! :) Kjempedeilig!!

Jeg har vært litt rådvill ang disse power-nap'ene hennes. Hun er jo trøtt enda når hun våkner, så nå prøver jeg med et mellommåltid før dupp nr. to. Forhåpentligvis gjør dette at hun får en litt lenger dupp, så hun blir litt mer opplagt. :)

Snuppeluppa er forresten meget aktiv om dagen. :) Hun snur seg nå rundt som om det var den letteste ting i verden, men blir jo litt fort sliten av å ligge på magen enda da, så jeg må drive å snu henne tilbake hele tiden. :p

 
Lita lura. ;)

 
Den nye yndlingsleken. :) 
**Denne falt virkelig i smak, Silje! Sara sier tusen takk! :)**

Neste uke er bebisen min 5 mnd, alt! Hjelpe meg, så fooort tiden går! :S

Oh, I almost forgot!!! I dag hadde vi livretten min til middag!! Du vet hva det er!?? JA???
REVVEBAILL!!! <3<3<3

I morgen er det helg igjen, og denne helga har jeg venta på! :) (eller egentlig ikke, jeg rekker ikke å vente så mye, for tida bare raser avgårde...men jeg har iallefall GLEDD MEG!!)
I morgen blir vel en fredag som alle andre, men fra lørdag til søndag skal Sara være hos mormora og morfaren sin, mens pappan og jeg skal slå ut håret litt. :) Pappan skal ha vors her hjemme, jeg skal til Siljesnupp på jentevors der, og så møtes vi på Sie Gubba utpå kvelden. :) Det blir gøy!! Også gleeder jeg meg allerede til å se jenta mi igjen på søndag! hihi! <3

Hadde forresten forening med mammagjengen på tirsdag. Det var kjempekoslig. :) Ser fram til neste gang! :)

Nå er jeg både sulten og trøtt, så jeg tror jeg velger å legge meg gitt. ALT for seint igjen i dag. :p Tyyypisk meg!! Bah...

God Natt! :)

2 kommentarer:

  1. Heia! Fin du vart på håret:D
    Sara snuppa væks fort- vi må møtes igjen snart. Tru æ kjæm t Rissa neste helg, siden mamma og pappa e hjem da;) Hint, hint.
    Og så har æ ny blogg adresse: www.sunnivakristine.blogspot.com

    Klæm

    SvarSlett
  2. Takk for det! :)

    Snuppa væks fort ja. <3 Skikkelig sprælsk å gla veitj! ;)

    Vi får sjå da vettu. Vi ska velj så smått byinn m barnerommet neste helg tru æ, men d hadd vårre arti å treftes ja, så ska prøv å få klæmt inn ett besøk! ;)

    Hils Celine fra oss da. :) Bra stor pie ha blitt d å ja! ;)

    Klæm.

    SvarSlett