torsdag 8. april 2010

BILDER!! :)

En liten bildeupdate! :)

Strømpebukser kan brukes til så mangt! :) "Fark"ongen min! :)

Sara koser med bamse. :)


Sara har fått seg bord-stol. :) Nå sitter hun sammen med oss under måltider. :) Kjempekos!!


Fått seg ny jakke! :) Var på tide med en som ikke er så varm. Begynner jo å bli VÅR!!! :D
Ny type smokke har det også blitt. Hun får litt prikker rundt munnen. Antageligvis pga at hun sikler så fælt, så blir det fuktig og tett rund munnen med de andre smokkene. Synes at hun er blitt bedre nå. :)

Ny bleiebøtte :) Den andre ble ødelagt, men det ble fort klart at vi måtte ha en ny. Å legge bleier i søpplebøtta som står på gulv med varmekabler i... Bah... :S
Sara har fått dukka som jeg fikk til jul da jeg var 2 mnd. :)
Hun heter Linda, og Sara elsker å leke med henne!

Hihi! Rara mi! <3

Har investert i en baby safe feeder. Man legger fersk, godt moden frukt, eller kokte grønnsaker, eller isbiter i denne her. Den er for det første fin for gommer som klør, og for det andre så er dette en fin måte og introdusere nye smaker og sunn mat på, på en trygg måte. :) Mange synes dette er en av de mange helt unødvendige babytingene man "bare MÅ ha", og jeg er vel litt enig i det, men kjøpte den likevel. :p Synes det er gøy å la Sara prøve nye ting, og smake nye smaker. Dette er dessuten fint tidsfordriv for bebis! ;)

Under lunsj i dag. Tutkoppene var til vask, så jeg tenkte; Shit au! Kan da vel prøve med vanlig glass! ;) Hun drakk nesten et helt glass vann, og det vil si et glass vann mer enn hun drikker fra tutkoppene. Ikke så veeeelig interessert i vannet når det kommer fra tutkoppen altså... Merkelig.

På kveldene har jeg veldig lite melk igjen, men jeg har drevet å ammet alikevel, i den tro at NOE må det jo være der... Hun får kveldsgrøt hver kveld, så får hun pupp etterpå, både for å fylle på, slukke tørsten og for kveldskosen sin del. MEN, de siste kveldene har hun vært sint etter vi har lagt henne (noe som ikke er vanlig her i huset), hun skriker og gir seg ikke, og hun er helt desperat når hun endelig får flaske. Det skjedde også i kveld, så bare for å sjekke, så pumpet jeg meg nå...Her var det ikke rare greiene altså... :S
I kveld ville hun rett og slett ikke ha pupp heller da, så, this is it liksom.
Stakkar snuppa! Blir vel påån igjen med flaske til kvelds nå.

I dag har vi vær på helsestasjonen på 6mnd kontroll. Hun er 7020g og 66 cm lang. Hun har den siste mnd vokst 1 cm og lag på seg 30 g. Dette synes jo jeg var veldig lite da, men helsesøster sa at det ikke var noe oppsiktsvekkende lite. I perioder vokser de mindre, neste mnd kan det hende at hun tar det igjen, så dette var helt normalt. :) Hun er jo ganske aktiv og da, så det er vel ikke så rart om maten ikke setter seg på den kroppen der. :p


Vell...go' torsdagskveld gutter og jenter! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar