torsdag 29. april 2010

Shalalalala!

 Bilder!

Skummel den støvsugern! :p




Soverommet til lille blir slik. Tre hvite og en rosa vegg. :)
Sara i kjent stil! :p
Kose tanta! :)

Denne uka har det gått i ett. Mandag var jeg på møte med sjefen min for å avklare min tilbakekomst. Jeg begynner på jobb igjen tirsdag 25. mai! Blir en rimelig myk start da. Første dag skal jeg jobbe tre timer, så har jeg fri igjen på onsdagen! :p Regner med dagene blir fylt opp litt når vi nærmer oss sommer og ferietid.
Etter møtet var vi på besøk til Ingunn og Pia en tur. :) På kvelden var Lone og jeg på trening. Vi var med på en time med Step. FY F...! Det var trimmen sin det! :p

Tirsdag dro Sara og jeg til Levanger. Vi besøkte mitt kjære søskenbarn, Siv Kristin! :) Hun venter bebis i august! <3 På vei dit var vi innom Barnas Hus og kjøpte reiseseng til Sara. De hadde faktisk tilbud denne uka, så det var jo nett treft! ;) Betalte 199 kr for senga! Røverkjøp! :) Sara sov som en stein hele natta i den senga, så spesielt nøye på hvor hun sover, det er hun jammen ikke. :D

Vi dro fra Levanger på onsdagen, og vi vant sånn akkurat å dra hjemmom en tur før vi måtte hente Lone på skolen. Hun skulle nemlig passe Sara på kvelden. Håvar var på jegerkurs, og jeg var på "forening" med Mammagjengen! :) 
Som alltid ble vi sittende og prate oss alldeles bort til over midnatta! Det vil si at i dag så er jeg HELT i koma! Det gjorde ikke saken bedre at lille Sarasnupp våkna halv fire i natt og hylskreik en times tid. Vi sliter ikke akkurat med nattlige måltider her i huset, men den siste tiden har hun hatt noen netter hvor hun har våknet, og jeg har endt med å gi henne mat til slutt, bare for å få henne til å slutte å skrike... Lettvint løsning da.. Jeg har bestemt meg nå for å ikke fortsette med det. Har ikke så lyst til å måtte starte med nattavenning plutselig, når dette aldri har vært et tema før. Hun fikk derfor kun vann og masse kos og trøst i natt, og til slutt sovna hun på meg i senga vår...

Hvis jeg hadde trodd at hun kanskje slo til og sov en times tid lenger i dag, ettersom hun var våken i natt, så kunne jeg vel ikke tatt mer feil! :p Ti på seks var det værsågod å stå opp umiddelbart! KOMA!! 

Lone lå selvfølgelig over her i natt, så Sara og jeg kjørte henne på skolen i morres. Kl elve hadde jeg time hos frisøren, og utrooolig nokk, så sov Sara ute i vogna si mens jeg var inne å klippet meg! :) Greit å bo i landlige omgivelser kjenner jeg! :) (BabyCallen var så klart med.)

Det ble litt lettere, og en del kortere. Litt mer form nå enn før.
På denne siden har jeg mista så mye hår etter amminga, så her ble det rett og slett litt undercut...
Er litt usikker på den der...mulig den skulle ha vært enda kortere, som i pinnkort, hvis det skal bli ordentlig bra.. Jeg skal farge håret en dag her, så får vi se hva jeg finner på! :p
Litt kortere "lugg"..  Litt lettere å gjøre noe med. 
Og jeg kjenner at jeg ikke blit motløs hver gang jeg ser håret mitt i speilet nå! JEII!

I ettermiddag har vi hatt besøk av Linn og Amalie! :) Kjempekoslig altså! :D
Sara slo til og sov i to timer etter de dro..jeg ble faktisk nødt til å vekke henne. Det er sjelden!

I kveld skulle jeg egentlig på Pilates, men ettersom det ble lite søvn i natt, og ettersom jeg har vært på farten HVER dag og kveld hele uka, og egenltig mest ettersom Håvar skal bort i kveld, så får jeg ta det igjen i morgen i stedet. Da skal jeg prøve å ha med meg Sara..Det kan jo bli spennende.. Vi skal på Leikarstua først da, så forhåpentligvis vil hun sove når vi er ferdig der. Det blir nokk vanskelig å få gjennomført noe treningsøkt hvis hun ikke sover...
Skulle jo helst hatt barnepass, men det er ikke så greit å få når de jeg kjenner jobber eller er på skolen...

Snuppa på tur til Levanger! :)
(på ferja)
I dag lærte Sara seg å drikke med sugerør! :) Det var faktisk enklere enn jeg hadde trudd. Jeg klippte av my av sugerøret da, så det ble litt lettere. :)
Flinkisen min!<3






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar