fredag 30. april 2010

Skalk!








Sara fikk seg en skalk i dag! Det falt virkelig i smak! :) Supert tidsfordriv, og kjempegodt tydligvis. Sikkert godt til gommene også tenker jeg. :)



I dag var Sara og jeg på Leikarstua en runde. Snuppa koste seg som alltid med masse spennende leker og de andre barna! :) 
Etter vi var ferdige der dro vi opp til tanta mi. Sara skulle være der et par timer mens jeg var på trening. Skrev vel det i går at jeg tenkte å trene i dag, og helst skulle ha hatt barnepass, men ikke visste av noen... Fikk stalltips om en hjemmeværende tante ja...at jeg ikke har tenkt på det! :p
Nå har ikke jeg tenkt så mye på det å ha barnepass til henne i det hele tatt egentlig da...har ikke hatt behov for det. Men det var veldig godt å få trent uten å måtte tenke på henne i dag da. Det hadde jo sansynligvis ikke blitt mye trening hvis hun hadde blitt med.

Hvis du lurer så er det ikke noe blodtrening jeg driver med! Er med på oppsatte timer innimellom (ja...jo! Disse kan vel innimellom kategoriseres som blodtrening for en som er i såppass heftig god form som meg), men i dag var det egentrening. Dvs 3D-mølle og styrke. Skal få satt opp et eget program som jeg kan følge etter hvert her tenker jeg, så blir nokk øktene mer effektive.

Jeg er (faktisk) overrasket over at jeg nå har vært medlem på H.o.t i ti dager, og fortsatt er like motivert! Høhøh! Tidligere har motivasjonen for å trene dalt skremmende fort altså. Så fort jeg har meld meg inn, så har jeg kjent at jeg har kvidd meg for å dra...Ikke denne gangen! :) Ikke så langt iallfall! Jeg storkoser meg på trening, og setter veldig pris på muligheten til å komme meg ut av huset et par kvelder i uka å svette litt. Tid for seg selv er gull i disse dager! :D Hjelper jo selvfølgelig å ha supre treningspartnere da! :)

*Klem til Renathe*
(Og Lone så klart! :))

I morgen skal vi i konfirmasjon til lillesøstra til Håvar, Lena.

God natt! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar