mandag 19. april 2010

Virus!

Ja, det var ikke værre enn det. :) Måtte komme tilbake om hun fikk feber da...
Sara sjarmerte selvfølgelig doktoren i senk! <3 
Og vi har verdens beste lege! :D 
Følelsen av alltid bli tatt på alvor, uansett hva det er, er priceless! 
Mer enn jeg kan si om en del av de andre legene jeg har vært til oppå legekontoret der!

Og nå: Bildedryss! <3

Først må jeg lege ut noen bilder av det herlige måltidet vårt på lørdagskvelden!
Hjemmelaga Guacamole! (ble for spicy for meg)
Hjemmelaga Bønnesalsa! NAMM! (Jeg elsker bønner og da)
Meksikansk Ris!
Enchilada!
Et herlig, herlig måltid! :)


Sara klar for brødskive med leverpostei! :)

Få hit den mobilen der!

Hm...ble du ikke mett, Sara?

Lura <3


Vann er namm! :) Får friskt vann fra springen nå. Begynte med det da hun runda 6 mnd.

Slik har Sara ligget store deler av dagen i dag! Begynte med dette i går. Kanskje hun er i ferd med å finne ut at det går an å rulle fra mage til rygg? :)

Push ups!

Koser med kaninørene i boka! :)

Vi har nå startet med faste måltider her i huset. Gjorde det for å få en litt mer rutinert hverdag, og om vi er heldige så smitter det av på duppingen også. :)
Prinsesse Vilikke har nå innført periodevis puppenekt, så nå ammes det kun før hun skal duppe på dagtid. Da koser hun seg i søvn. <3
 
Jeg er rimelig ferdig med å prøve å få henne til å roe seg med puppen ellers nå, det er håpløst. Jeg har lite melk, så det blir ikke noe måltid ut av det.
"Du kan jo bare prøve å øke" tenker du kanskje? 
HOHO! Sier jeg da! 
Du kan jo prøve å øke med ei snuppe som de fleste ganger blir sint og biter meg når vi ammer... Det er blitt en ond sirkel dette..  Jeg har lite mat, snuppa blir sint, biter, og nekter puppen...dermed ingen øking!
Å komme med puppen når hun er sinna eller lei seg kan jeg iallfall bare GLEMME nå!! Det finnes vist INGEN trøst i den lenger.
 
Vi har så vidt kommet i gang med "Prosjekt Barnerom" nå i helga. Vi har fått rydda ut, tatt av lister og vaska veggene. Må bare få fjerna et svææært klesskap nå, så kan vi begynne å male! :) Gleder meg! Bilder før og etter får dere når rommet er ferdig. :)
 
Det er nå 5 uker til min første dag på jobb! :(
Det KAN hende jeg får et par uker ekstra. Hvis Håvar må jobbe et par uker til for å få ferdigstilt noe han holder på med, så tar jeg et par uker ferie i permisjonen. Selv om det betyr mindre penger, så får jeg noen etterlengtede uker ekstra hjemme med lillegull! <3
HÅPER!

Sara har snart sovet dupp i to timer, og hva har jeg gjort? INGENTING!
Vel..det er mandag! Det må være lov å ha litt startvansker.. :p



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar