onsdag 12. mai 2010

Sol, SOl, SOOOOL!!! :D

HEH!! Jeg leste gjennom gårsdagens siste innlegg nettopp, og man kan på en måte se det på stavinga mi at jeg var riiimelig skutt! Så mye skrivefeil, beklager det!

Sola skinner ute, Sara sover ute i vogna si, og jeg slapper av. Hjertebanken er nesten ikke tilstedeværende nå! JIPPII!!! :D
Må sett opp verandadøra nå tror jeg, så vi får frisk vårluft inn i huset! Det er deilig det! :)

Når Sara våkner drar vi til Fevåg en tur, til mamma som har fri i dag! :) Vi skal innom Ingunn og barna en tur også, på vei hjem. Hilse på Daniel som hadde 3års dag på lørdagen, og levere bursdagsgaven! :)

Nå skal jeg bare nyte at sola skinner der ute og slappe av i god stolen ei lita stund! :) Håper Sara sover lenger enn en halvtime så jeg rekker mer enn å være lat da. :)

Ha en kjempefinfin dag gutter og jenter! :)
(hm...lurer på om det er noen gutter, andre enn pappa og Håvar som leser denne bloggen jeg...)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar