mandag 10. mai 2010

Holy shit!

Sara våkna i går kveld og ville ikke sove mer. hun skreik i halvannen time i strekk, helt til pappan la seg sammen med henne med sangboka og sang, og sang, og sang! :)
<3
Mine kjære!

"Vil da setta i deinn her æ mamma!!"




SÅ!
30 day shred!
1. økt unnagjort, og det var egentlig veldig fort gjort! :)
MEN det var tungt ja!
Hender og føtter rista ei god stund etterpå! :p
Jeg er motivert til å fortsette. Må vel ta en dag om gangen tror jeg, og ikke tenke at jeg har 29 lange (neida, korte) økter igjen! :p

Under noen av øvelsens så bruker de vekter. Det har jo IKKE jeg da...
Lurte på å bruke et par hermetikkbokser, men det endte med disse:
Lysestakene mine fra IKEA! :D
Man tar hva man har! :)
Mens mamsen trimma, satt Sara og så på, og spiste en skalk!
Smiler alltid når kameraet kommer fram! <3

"Sara Skalken!"
LITT brødsmuler i ansiktet, håret og på klærne...
OG, på gulvet! :p

Etter økta, rød i trynet, svett, men ved godt mot! :)
Nå skal jeg gjøre som et par andre bloggedamer har gjort, fixe treningskalender! :)

Er veldig spent på om jeg stivenr noe utover dagen. Håper ikke det. Satser på at jeg kommer meg i vei på Step! :)

Sara sover ute i vogna si nå, og jeg er trøtt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar