søndag 6. juni 2010

Båttur!

Helga har gått kjempefort, og i morgen er det ei ny uke med masse planer. Jobb, trening, bursdagsfeiring, besøk, Fevågtur, og forhåpentligvis får vi gjort ferdig rommet til snuppa! :)


På lørdag dro jeg på båttur med jobben! 

 
 Vi dro til Brørøysund Hitra. Der spiste vi en bedre middag, og hadde FRI BAR HELE KVELDEN! :D :D :D

Det ble skikkelig "livat" utover kvelden, med levende musikk, et utdrikkningslag og musikkquizz! :)
Godt over midnatta satte vi oss i båten igjen og dro hjem! :)




Heldige med været! :)

I dag sov jeg lenge, siden jeg prøvde å være på fylla i går og drakk en del alkohol, uten å bli spesielt full eller i '"go'formen"... Det blir jeg liksom aldri lenger...sjønner ikke det der! Så fort jeg får alkohol i kroppen så kjenner jeg kvalmen legger seg i halsen, og der blir den. Uansett om jeg drikker rusbrus, øl, vin eller brennevin.. HÅPER at det der går over! MEN jeg hadde det gøy likevel! :)

Ser film nå!
Snakkes! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar