torsdag 14. oktober 2010

Bytur!

Da var lille levert i barnehagen. GODT! For oss begge. Sara var kjempeglad for å få komme dit i dag hun også. Satte henne på gulvet da vi hadde kledd av yttertøyet, og hun bare krabba inn til de andre ongene og begynte å leke seg. Hun kikka ikke etter meg engang, jeg var allerede glemt! Hehe. Det er ingenting som er så godt som å se at ongen din har det bra, og Sara har det virkelig kjempefint i barnehagen sin! :)  

Anyways, antibiotikaen funka kjapt, og i går var hun i så fin form at vi faktisk dro på bytur, og det gikk kjempebra! :) Jeg må ha verdens mest tålmodige shoppebaby! :)
Vi hadde ike kjøpt bursdagsgave til henne, fordi vi ville se litt hva hun fikk først.

Vi starta med å dra innom jobben til papsen, og spiste lunsj sammen med dem. Etter det ble papsen med oss på Toys r us, for vi skulle nemlig kjøpe bursdagsgave til vår lille prinsesse! :) Vi endte opp med Megablocks! Vi hadde sett på dette settet tidligere, men bestemte oss for å vente litt, siden vi allerede da hadde plukka i en del leker til henne den gang. Denne gangen var jeg ganske bestemt på at det var dette vi skulle kjøpe til henne.





 Ei søt rosa vogn med megablocks i! :)
I tillegg fikk hun en bil av megablocks:

Jada, vi kjøpte bil til prinsessa! :p
Hun liker biler! ;)

Etter gavekjøp dro Sara og jeg på Europris, og papsen dro tilbake på jobb.
Der kjøpte vi badedyr:
Og to knallrosa kasser for å ha lekene til Sara i...
MEN, etterpå dro vi på Jysk, og der fant vi sånne lekekasser som jeg har sett etter lenge..Så de i en tilbudsavis for lenge siden, og tenkte at SÅNNE, det skal Sara ha til lekene sine, men har ikke sett de siden, så jeg ble så glad da jeg fant dem der!
Se da:
 Rosa så klart, og kjempesøte! :)
Ser ut som store legoklosser! :)
Litt iallfall! :p

 En til Duploen.
 En til de andre lekene.
Passer perfekt under det lille bordet! ;)
De hadde bare to rosa kasser igjen, LUCKY ME! :)
(De to knallrosa fra Europris dro jeg altså tilbake med.)

I tillegg kjøpte jeg meg ett smykketre på Jysk:

Det er allerede tatt i bruk! :)
65 kr!

Var en runde innom City Syd også. Der traff vi tante Jannike og en venninne av henne. Vi spiste på Jordbærpikene, og lille var i fyr og flamme. Masse tull og tøys, og hylig og fliring! Hun er så goooo! <3
Det er ikke noen tvil om at hun liker å underholde! Hihi! Håper det er en egenskap som varer. :)

Etter City Syd møtte vi farmoren til Sara på IKEA! Hun hadde meldt seg frivillig til å kjøpe belysning til Sara sitt rom. :) Gleder meg til å få opp lampene, det kommer til å bli knallfint. :)
 Ei stor sol til taket!
 To rosa blomster til veggen. :)
 I tillegg ble det treklosser.
 Og byggekopper! :)
Og denne pølsa her! :)
Alt kjøpt av snille farmor! :) Kjempekoslig!
Innen vi var ferdig på IKEA begynte lille å bli sliten og trøtt, så vi dro rett hjem derfra.

|
|
|

Ett lite tidshopp.
Barnehagen ringte. Sara verker på begge øynene.
Har vært hos lege, hun har øyekatarr, og vi har fått i medisin for det! :)
Nå sover hun og jeg skal begynne å ordne meg for jobb. Håvar jobber overtid, så pappa kommer for å se etter lille til han kommer hjem.

Ha en fin ettermiddag og kveld! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar