fredag 29. oktober 2010

Lavkarbo Pizzasnurrer!

Jeg eeeer så sulten!!
Holder på å lage pizzasnurrer nå!!
Link her! Ett stykke ned på sida står oppskriften! :)
Har regna ltt på det, og alt i alt blir det 21,4 g karbo på de snurrene. Men det er til to ruller, og jeg ser for meg at det iallfall blir 12 snurrer tilsammen, så da blir det ca 1,8 g karbo pr snurr! :)

Her er iallfall dagen min så langt:

Frokost: Sovna av så det ble en Atkinsbar og 20 mandler på jobb: 3,8 g karbo til sammen.

Lunsj: Var på farta så det ble bare noen strimler ost. 0 g karbo.

Mellommåltid: Var borte på besøk, fikk servert brus og hadde med meg en Atkinsbar, så klart. 2,1 g karbo.

Middag: Ble røkt juleskinke med 20 g isbergsalat og 10 g dressing. Skinka er det ikke karbo i, og i resten ble det i underkant av 1 g karbo i tilsammen.

Totalt så langt i dag er jeg kommet opp på rett under 7 g karbo. Skulle bli plass til ett par snurrer da! :) NAMM!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar