torsdag 28. oktober 2010

Middag....

10 g karbo fra tidligere i dag.

Middag:
Løvsteik 0 g karbo,
Isbergsalat, knapt noe i det hele tatt, ikke kjempeglad i salat, med spiste det likevel, for å ha noe attåt...
10 g ketchup, 0,8 g karbo.
Bernaise..her er jeg litt usikker på om jeg skal telle karber i eggeplommene jeg brukte eller ikke, for på lavkarbo.no står det 0g karbo, mens på ei anna side jeg fant stod det 0,2...Derfor teller jeg det med..ikke det at det utgjør så veeeeldig mye i hele sausen da, for i hele den ble det da 2,1 g karbo, og i de 30 g jeg spist ble det  noe sånt som 0,25 g karbo...mhm.
Tilsammen i hele måltidet ble det 1,5 g karbo da, hvis jeg teller med en del på Isbergsalaten. :)

11,5g karbo til nå, og still going..er sulten nå kjenner jeg...må...ha...mat!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar