søndag 31. oktober 2010

To skritt!!

Da var skatten ENDELIG hjemme! :) Nå har vi knusekost, susset på, lekt med og ledd med lille. Hun er matet, stelt og lagt. Hun var sliten da hun kom hjem. Har sjedd mye i helga, hun hadde vært oppe sammen med farmor i hele to (!) timer i natt og sett tv, og stått opp kl 06 (ny tid) i morres, så da sier det seg selv... Får bare satse på at hun ikke våkner halv 12 i kveld og forventer å få stå opp å se film da.. :p Hehe.
GUUUUD så godt d var å få henne hjem!! <3<3<3

Men over til overskriften! Sara gikk to skritt i dag!! :) Vi holdt på å leke på gulvet, og mens hun stod der, så slapp jeg henne, som jeg gjør noen ganger. Som regel kaster hun seg bare framover i armene mine og ler høyt når jeg gjør det. Hun synes det er kjempespennende og gøy! :) I dag derimot, ble hun stående et par sekunder, og i stedet for å bare kaste seg framover, så flytta plutselig beina på seg!! Mens hun skrattlo da, så klart. ;) Ett, og to skritt, før hun falt inn i armene mine! ÅÅÅååå! :) Det er jo ikke akkurat sånn at hun er ute å går i morra liksom, men de første skrittene har hun tatt, og jeg er sååååå stolt!!!

Jeg gleder meg allerede til i morra, for da har Sara og jeg hele dagen sammen! Da skal vi bare være hjemme og kose oss masse! :)

Har forresten ikke vært så lat i dag likevel. Har fått rydda en del i ett par klesskap, så vi får brukt dem til litt mer fornuftige ting. Har levert to store svartsekker med klær som vi ikke brukes lenger. Ytterklær, finklær, dagligklær, for det meste for store klær! :) Greit å få de unna veien. Enda har vi ikke rydda i kommoden til Håvar da, som egentlig er OVERfull, og helt sikkert for det meste fylt med for store klær...han har tross alt gått ned nesten 20 kg han også! FLINKIS!! <3 Har også fått rydda på rotrommet vårt. Fått lagt for småe babyklær og noe babyutstyr på mørkloftet. Har også fått samla en dunge med babyting som jeg skal selge, så når det forsvinner er det ikke mye som gjenstår før rommet faktisk kan kalles gjesterom/kontor! :) Det har vært fungerende gjesterom lenge da, til tross for rotet, for det er det eneste vi har, men nå blir det bedre! Det som må gjøres nå er egentlig bare å få flytta på møblene som står igjen etter svigermor. De har vi en plass til på gården til onkelen til Håvar, så det er bare å få gjort det. Hvem vet hvor lang tid det tar...

Håvar har lagt opp litt strøm i dag. Ting som har latt vente på seg lenge det og, og endelig! :) Ble ikke ferdig, siden vi mangler litt forskjellig, men når de tingene er kjøpt så er det gjort i en handvenning, visstnokk! Skjønner meg ikkeno på det der jeg..er bare glad det nesten er ferdig. :) Dette inkluderer utelys i bua, pluss stikkontakt der til babycallen, bl.a, og varme ute på verandaen. Blir kanskje ikke brukt så mye i vinter, men til våren, når man kan sitte litt ute å drikke vin under pleddet, da vil den bli brukt! :) Inne fikk han lagt opp stikkontakter på Sara sitt rom, og hengt opp blomsterlampene hun fikk av farmoren på IKEA for litt siden. Nå har jeg tatt bilder! :)

 Sola til Sara som hun ELSKER! Med dimmer så klart!
Kjempefin! :)


 Blomsterlampene. Rosa så klart, og gir ett kjempefint rosa lys i rommet.
 Ledningene skal limes til veggen med dobbelsidig teip, på en litt blomsterstikaktig måte..får se hvordan det blir. Må prøve iallfall! :)

 Gårsdagens middag:
 Crispikylling med blomkålris og karrisaus.
Ble det samme i dag også, bortsett fra crispen på kyllingen, men dæven, det var godt likevel! :)

Kjekke kokken! :)

Dagen i dag, matmessig, ser slik ut:
Frokosten på 3 g karbo, en Atkinsbar på 2,1 g karbo, og middagen som ble inntatt nå nettopp. :) Har ikke regna på den i dag heller, men på sida der Håvar fant oppskriften stod det at det var litt over 8 g karbo på hele retten, så 4 g karbo da kanskje? Spiste vel halve hver... Bortsett fra sausen da...ble mye saus. Får plusse på rømmedressingen da, så sier vi 5 g karbo på middagen.

Da har jeg spist rundt 10 g karbo i dag. Plass til en bar til da! ;)

Ha en fin kveld! :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar