tirsdag 26. april 2011

Akk, disse periodene..

Ja, nå har vi en sånn periode igjen med snuppa, men ikke en trassig eller trasig en, vi har en fantastisk en! 
Det er i disse periodene alt glemmes, er det ikke..?

Hele påska har lille vært en engel!! 
Hun har sovet lenge, stelling har gått HELT smertefritt og uten noen form for protester..for første gang på helt sikkert åtte måneder, minst!!
 Er det noen der ute som forstår hvor deilig det faktisk er?? 
Etter å ha slitt så lenge!! 
Jeg kunne grått!! 
Haha! 

Hun har vært tålmodig og lekt mye for seg selv når vi har vært inne, men vi har også tulla mye sammen. Hun er så lur nå. Vi har et helt annet samspill med henne enn for bare noen uker siden, føler jeg. Hun er plutselig blitt så mye større. Hun har så mye humor..kommer med rampefjeset sitt og tuller så mye. Lager grimaser helt uoppfordra, som for å more oss. 
En klassiker er også uskyldigfjeset da! Jeg greier neste aldri å la være å le når hun kommer med det.. Det kommer alltid opp når hun gjør ting hun vet hun ikke har lov til. Da ser hun lur og søt ut på samme tid, og så sier hun "Heeeiii"? Med ett litt spørrende tonefall, mer som for å sjekke forholdene, og for å glatte over litt. Hihi! :)

Nå har det vært myyyye fint vær denne påska da, så vi har vært mye ute også, og da har det kun vært trillende latter og lange engasjerte fortellinger på russisk, innimellom trampolinehopping, som forresten var en STOR(!!!) hit, steinplukking og turgåing, både på egenhånd og i bæremeis. Herlig! :)

På kveldene er hun naturlig nok ganske sliten og trøtt, så hun har sovnet rimelig fort hver kveld, og har sovet som en stein hele natta. Har ikke vært inn for å sette i smokk en gang..

Denne morningen var som hvilken som helst påskemorgen. Jeg stod opp en halvtime før lille våkna og fikk ordna meg selv, matpakker og pakka sekk og veske. Så da var det bare å stelle lille, kle på og sette oss i bilen, og igjen gikk det smertefritt! :) Hun protesterte knapt da jeg satt henne i bilen!! 

Ære være disse periodene! 

Ellers må jeg vel få si at bekkenet ikke var særlig fornøyd med å begynne på jobb igjen. Skal til lege i morgen, så satser da på henvisning til fysioterapaut, og litt hjelp der.

Nå ikveld har jeg plutselig fått hjertebank igjen også. Æsj! :( 
Hva kommer det av nå da? I dag har jeg telt kalorier igjen, og ja, jeg har spist bittelitt sjokolade, som jeg har regna med, men nå har jeg jo spist sjokolade i hele påska, og uten å telle for å si det sånn, uten å reagere!! Jeg var så sikker på at det hadde mye med kostholdet mitt å gjøre dette! HVA har jeg gjort feil i dag i så fall... Hm!
Satser på at det er borte igjen i morra, og at det er LEEENGE til jeg får det igjen!

Ble ett par påskekilo også ja dere. DobbelÆSJ! :p
Vel, det er vel kun min egen feil!
*Telletelle nå*

Frustrerte fruer står for tur nå, så jeg må brått avbryte her!
Vi snakkes. :)

2 kommentarer:

  1. Sånn har vi også hatt det.. Plutselig en dag er de blitt litt eldre, og ting går seg til :) Blitt noen påskekilo her også, men det er da bare å ta de av igjen ;)

    Klem

    SvarSlett
  2. Hehe, ja, herlig og da, når man plutselig merker at de er blitt så "store". :)

    Ja, jeg får nesten ta de etter nestemann er kommet ut, og intill videre prøve å holde vekta til babykiloene må på! :p

    SvarSlett