fredag 17. april 2009

Stått opp for tidlig!!

Klokka er halv åtte, og det er enda en halvtime til klokka ringer, men her sitter jeg. Det er IKKE hverdagskost! :p
Min kjære samboer er nemlig uvanlig sprudlende på morningen, så selv om han har sovna av ca en time i dag, så har han likevel tid til å stå på bade å synge "dildoen Svenn" i falsett, hoppe litt i senga å sørge for at jeg er SKIKKELIG våken ved å slippe "morgensola" inn på rommet. Forsåvidt bare godt med litt god tid da, til en forandring :)
Nå har jeg TID til å fixe frokost før jeg skal på jobb i hele tre timer....Det er det mening i gitt!
Etter jobb kjører jeg vel en tur til Fevåg tenker jeg, må vell møkke boks og ut å lufte hesten litt :)
Så håper jeg at skodda og skydekket letter litt å at det blir finfint grillvær til i kveld :)

Shallabais :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar