søndag 19. april 2009

Lørdagsnatt!

Da var det lørdagsnatt...
Ble ikke noe grillings i går, ble Taco-kveld i stedet. Var godt det og :)
Et par av kompisene til Håvar var innom å drakk litt pils og litt karsk.
Ble sittende oppe litt seint, iallefall til meg å være nå, så jeg sov leenge i dag :) Trenger visst mye søvn for tida. ;)
Våkna klokka ett. Klokka to venta jobben på meg, å da jeg kom hjem i hal ni tia var stua full av mannfolk som skulle på fest. :p Nå har de heldigvis kommet seg i vei. Litt godt at det ble stille her.

Hadde fått en mail i dag, fra ei dame jeg snakka med i går. Hvis hun er fornøyd med hesten min neste søndag så blir det vel så hun kjøper henne. :( Det er så kjempetrist!! Tror det blir en fryyktelig tung dag. Er jo så glad i snuppa mi!! Utrolig synd at tida ikke rekker til. Å med en liten baby så blir det vel enda mindre tid...Får prøve å ikke tenke så mye på det før dagen e her. Fine snille Senta mii! <3

I morgen skal jeg til Fevåg. Satser på oppholdsvær så jeg kan ta ut hesten, trene litt på henger og gå en tur :) Kanskje kjøre vogn...får se :)

Er fryktelig trøtt nå..Venter litt til før jeg legger meg i tilfelle Håvar ringer og vil hjem snart...Slipper jeg å stå opp igjen.

Natta.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar