onsdag 22. april 2009

Noen dager siden sist nå..
Har vel ikke skjedd så mye spennende siden sist da..
Hverdag hver dag. :)

Søndag var jeg i Fevåg, hest hest hest! :)
Prøvde oss på hengeren først, og hun begynner å bli riktig flink :) Etterpå gikk Mette og jeg oss en tur med Senta, dvs. jeg gikk, Mette satt på :) Tok masse bilder og. Hun drar jo muligens snart så vi får forevige den lille tiden vi har igjen sammen med litt bilder. Kommer til å savne henne fælt!! :'(


Fiiiiiiiine hestn min!!!! <3<3<3<3<3 Og søte Mette da :)


Mandag gjorde jeg veldig lite, var på jobb i tre timer...tirsdag tok jeg vårrengjøring i bilen, det må jeg si gjorde seg :)Var en tur i Rissa og. Jeg og Elisabeth var en tur innom Cubus på vennesalg, og på Dijam etterpå å spiste litt lunsj før jeg dro på jobb. :) Imorgen skal jeg besøke Evelyn. :) Det blir koslig!

Nå skal jeg finne senga, og jeg håper på å sovne rimelig fort, uten halsbrannplager, og jeg håper på ei god natts søvn, og at jeg kommer meg opp i nogenlunde rett tid i morgen :) Realiteten slik jeg kjenner den blir nokk at jeg bruker en time eller to på å snu meg å vri meg og på å flytte på de tre putene jeg har fra mellom knærne til å støtte opp under magen til bak ryggen osv....så vil jeg nokk våkne en gang eller to i løpet av natta og kjenne at jeg egentli skulle vært på do, men klarer omsider å sovne likevel, så våkner jeg av vekkerklokka til håvar som ringer halv seks på mårran, noe han sjeldent våkner av selv før jeg får rista'n våken, og da tar jeg som regel dorunden min. Så sovner jeg nokk en gang, kanskje rimelig fort, kommer an på hvor våken jeg blir, noen ganger sovner jeg ikke før han har dratt på jobb.. Etter dette kommer jeg nokk sikkert ikke til å våkne igjen før klokka nærmer seg elve-tolv. Jeg hadde tenkt meg opp litt tidligere idag, og hadde satt klokka på ti, men da var jeg så trøtt, så da klokka hadde ringt hvert tiende minutt i en time, sluttet den å ringe, og jeg sov søtt til klokka vart tolv. Hadde nokk klart å sove lenger kjente jeg, men da sto jeg opp. Jeg skjønner at de fleste mener at det meste sikkert kan løses med å legge seg tiiidlig og å stå opp tidlig, men om jeg står opp sju, åtte eller ni hver dag får jeg likevel ikke sove om jeg prøver å legger meg tidlig... Jeg har faktisk hatt en 7-15 jobb en gang i tiden og, og sleit med å sovne og å få sove hele natta da og. Jeg merker vel bare at det sliter litt mer nå som jeg er gravid og trenger mer søvn.... MEN, Det er bare å håpe på at I NATT!! da skal jeg sove godt :D

Om noen har noen gravidvennlige tips for å sovne fortere så kom med det ;)

God natt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar