lørdag 25. april 2009

Trøtt fredags kveld

I dag stod jeg opp kl 0615, etter som jeg skulle på jobb på oppf.tjenesta. Da hadde jeg sovet ca 5 timer. La meg halv elve for å få noen timer ekstra søvn, men det gikk skit. Sovna jo ikke før rundt ett.. Håper denne perioden med innsovningsvansker snart går over. :| Har vært temmelig trøtt og grinete idag. (Bare spørr Håvar) :p Blir vell bedre imorgen når jeg forhåpentligvis har fått sovet ut litt :) Har nettopp sett film nå, The Oxford Murders. Den var helt grei..

I går var jeg forresten på besøk hos Evelyn, som skal ha tvillinger. :) Det var kjempekoslig og tida fløy. Må si jeg hadde LITE lyst til å dra på jobb til klokka 16 i det griiisefine været vi hadde i går da.. Men tiden gikk heldigvis greit fort fram til ni. :)

I morgen satser vi på fiiint vær igjen :) Skal ut en tur med hesten, trene litt mer på hengeren. Hvis det faktisk blir fint vær håper jeg på å få til en tur ut m båten til pappa. Skal innom Rådyrveien en tur og, hilse på lille Celine og Sunniva, og hente angelsound monitoren jeg skal låne. :) Blir artig å se om vi finner noe hjertelyd på egen hånd. :)
I morgen kveld blir det visst jentekveld til ei dame i Fevåg jeg ikke har møtt før, sammen med en del venninder. Hun har nettopp flytta til bygda og ville treffe litt nye mennesker herfra. Blir sikkert artig :)

Nå skal jeg finne senga og min kjære som sikkert ligger og snorker :p <3

Sov godt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar