lørdag 25. april 2009

SOL, SOL, SOOOL!! :D

For en HÆRLIG dag :)

Sto opp i hal elve tida, og startet dagen med å ta inn og henge ut klær til tørk i sola :)
Siden det har jeg rukket å spise frokost, rydda på stua og gnikket på kjøkkenbenkene, lagt sammen tre maskiner med klær som har hopet seg opp de siste dagene og vasket to nye maskiner, hengt ut enda mere klær, og støvsugd hele 2. etasje :) Skulle vel ha vasket og, men noe må jeg da gjøre imorgen og. :p

Nå skal jeg til Fevåg snart. Må bare vente til klærne jeg skal ha med er blitt litt tørrere. Regner med jeg blir i Fevåg og ordner meg der til jeg skal bort.
Må prøve å få til å kjøre en tur med Sentasnuppa mi i dag da. Vår siste tur sammen, hvis ting går etter planen og de kommer i morgen de som er interessert. Huff! :(

Intill da skal jeg uansett nyte denne hærlige dagen til det fulle, og også kvelden sammen med venner! :)

Ha en fantastisk dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar