tirsdag 28. april 2009

Spark i magan!

Senta mi dro på søndag, og DET var utrolig tungt.
Men hun får det nokk veldig fint der hun er nå :)
Jeg er veldig fornøyd med den nye eieren, og gleder meg til å se om henne om en liten stund :)
Det var litt av en prosess å få henne på hengeren da...Brukte over en time! 2 kg gulrot, 5 epler og en god del vitaminpellets som hun er så glad i. Ja, og det gikk også med tre grimer og to leietau...
Hun roa seg utrolig fort da, til å være så motvillig....Litt komisk egentlig, at hun godtok å stå fast på hengeren på under et halvt minutt, det hun kjempa mot i over en time :p Hun er slu! Kommer gladelig på hengeren for å få den fortjente godbiten, og når hun ser at vi prøver å sette henne fast så rygger hun fint av igjen... Fikk lurt henne til slutt da. ;)

Kjenner jeg enda får klump i halsen når jeg tenker på at hun ikke står i Fevåg å venter på meg lenger....Knyter seg veldig i magen og, så prøver å ikke tenke så alt for mye på det.

De to siste dagene har jeg vel ikke gjort noe spes. Igår var jeg litt husmor, vasket litt klær, strøyk noen duker, rydda litt her og der. Idag hadde jeg lang dag på jobb, for en gangs skyld, trodde jeg skulle bli utrolig sliten, men det har gått heelt fint :) Den lille i magen har det vist fint også, for han/hun har vært veldig aktiv i dag :) Har ikke kjent så mye tidligere, men de siste dagene har jeg virkelig kjent at det lever der inne :) ARTIG <3

Nå er det bare 6 dager igjen til ultralyd!! Er suuuuperduperspent! Gleder meg til neste onsdag og, da skal jeg ha med meg mamma på shopping. :) Da må jeg finne meg klær til konfirmasjonen til lillesøster Lone. Jeg er rundt 5 mnd på vei på den tiden, så det skal bli artig å se om jeg finner noe fint :p Vi vet forhåpentligvis om det blir en litn gutt eller ei lita jente og, så det blir nokk shoppet litt babyklær, og jeg håper vi får tid til å se på barnevogn. Så blir det en tur innom IKEA...GUD det er så mye jeg skulle ha handla!! Hadde gjort seg med en dugelig Lotto-gevinst rundt disse tider...

I morgen har jeg frii :) Da får jeg levere selvangivelsa og gjøre litt husarbeid :) Det er meldt finfint vær og, så kanche jeg blir sittende på værandaen litt :)

Nå er det natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar