onsdag 29. april 2009

Flytte om?

Idag har jeg hatt fri :)

Ikke gjort så overveldende mye egentlig. Leverte selvangivelsa, vasket og hengte ut litt klær, ryddet litt, pantet flasker og lagde middag. :)
Etter middagen gikk Håvar og jeg oss en tur ut i den hærlige kveldssola :) Gjorde godt å gå en tur. Selv om det går litt tregere med meg nå. :p Plukket litt viltvoksende påskeliljer på turen og. :)

Etter turen har det gått slag i slag på tv-fronten. Cæsar, gossip girl, ugly betty og nå er brothers and sisters akkurat ferdig. Da mangler jeg bare å se Løgner, åsså er det rett i seng ;)

Har fryktelig lyst til å flytte om opp på stua nå! Lengter etter litt forandring... Skal innom IKEA en tur på mandag etter ultralyden, handle litt småtterier, så får vi se om vi blir enige om hvor ting skal stå :) Vi mener vel begge to at vi vet best. Kompromiss er en fiinfin ting! ;)
Jeg har allerede sikret meg flyttehjelp i Jannike, som kommer hit og blir fra onsdag til torsdag neste uke, forhåpentligvis. :) Lenge siden jeg har sett lillesøster nå, så det blir koslig da :)
Skulle egentlig til byen med mamma neste onsdag, men vi tar den turen til neste helg eller uka etter. :)

Snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar