torsdag 30. april 2009

SOOOOOL og Clip It's! :D


Været er helt fantastisk i dag og. Har vært ute å gått tur i finværet. Kjempedeilig :) I postkassa fant jeg pakken med Clip it's som vi bestilte på mandag. :p


Dette må være en husmors drøm!! ;) Gleder meg til å prøve dem. Som det står på pakken her; "Clip it holder sokkene sammen gjennom vasking og tørking. Ikke mer leting etter par som hører sammen!" Perfekt ;)
Lyst på? Finner dem på: www.ametrine.no
Nå mamma, skal du se jeg kommer på besøk med to like sokker, endelig. ;)

Nå skal jeg snart på jobb....PYTON å stå på butikken når været er så fantastisk hærlig ute...men jeg får glede meg til morgendagen da :) Meldt finfint vær da og!

Snakkes :)

2 kommentarer:

  1. Så kosli blogg June:) Sånne klips ska jaggu æ å kjøp, her e d et sokkehælvette, å enno vær vart d ætte Ella kom i hus:) Finn itj en sokk som e lik længer.
    Veit du koss barnevogn du ska ha da?? Åh, har så løst å jobb me sånne ting ijænn! Synn d itj e fler babybutikka i Tr.heim.

    SvarSlett
  2. Takk for dt :)
    Ja, d finnes itj to like sokke her i hus heller, men no ska d bættere bli ;) hehe
    Har vell tenkt på Emmaljunga edge duo, egentli :) Æ å mamma ska inn neste helg å shå litt tru æ :) Kainn tænk mæ at d e arti å arbei m sånt ja, nårn først trives i butikkyrket :)

    SvarSlett