søndag 3. mai 2009

Søndag morning!

Da var søndagen her igjen, langhelga har gått utrolig fort.

Torsdagen etter jobb kjørte jeg til Hasselvika der en gjeng satt å drakk oppe til Ingunn og Christian. Håvar dro til byen for å drikke inn 1. mai med kompiser.

Fredagen var været like grisehærlig som på torsdag, og mens jeg venta på at Håvar skulle komme hjem gikk jeg en tur og sola meg litt på verandaen. :) Da Håvar kom hjem lagde han burgere til oss :) M-M-Mmmmm!
Utpå kvelden fant vi ut at vi ville fiske litt, så vi tok med oss Stian og Jan Erlend til Fevåg og dro ut med båten til paps :) Sjøen lå helt stille og vi hadde en kjempefin tur. Dro inn igjen i halv ti tiden, og da hadde vi vært ute i en tre-fire timer. Fikk hele to fisker! :p Jeg mente det ikke var så rart, siden fisken har det med å bite bedre når være er litt pjusk, men da lo de godt...(syns det er rart de ikke har hørt det før jeg da...) Resten av turen ble jeg kalt Lofot-June! Hahaha!

Lørdag var det tilbake på jobb igjen.. Begynte 08.00 (litt tidlig for min smak ja) og var ferdig kl 16. Må si at når hele dagen på jobb blir travel så kjennes det etter åtte timer at man er gravid ja... Vondt i både føtter og rygg... Min kjære fiksa middagen som bestod av kyllingfilé, champinjongstuing med bacon og pasta :) Det var kjempegodt :)
Utpå kvelden kom Jan Erlend innom på litt brus og godteri og en film :) Etter mye om og men ble det Kill Bill. Må vell se 2'ern en kveld snart da...

Nå er klokka 13 og vi har nettopp inntatt frokost bestående av rundstykker og kokte egg. :)
Lurer på om alle hjemme i Fevåg er i konfirmasjon i dag... Får se om jeg tar en tur i kveldinga når Håvar drar til byen for å se kamp...skulle jo egentlig ha lånt bilen til pappa til byen imorgen. I morgen skal vi jo på ULTRALYD!!!!!! :D Så tenkte jeg meg innom ikea en tur etterpå for å kjøpe en bokhylle, og da trenger jeg en bil med litt større plass en det er i gliset mitt! :p Noen som er interessert i å kjøpe bilen min forresten? ;) må vell se oss om etter en litt mer praktisk bil nå snart :) Det får være grenser for hvor lenge vi skal utsette alt fordi vi har "såååå goood tiiiid endaa"...synes jo samtidig at tiden raser avgårde...

Rydde av bordet nå kanskje??

Snakkes :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar