mandag 4. mai 2009

Ny termin :)

I dag har vi vært på ULTRALYD! :)
Guuuri, det var fint! Mye av det vi så på skjermen forsto vi ikke all verden av da, men jordmora som var med oss, (er ikke sikker på om hun var jordmor, egentlig..) var flink til å forklare hva vi så! :) Hjertet banket og hadd fire kammere, vi så ryggrad og magesekk og urinblære, 2 nyrer....helt utrolig! Jenta vår var da iallefall aktiv der inne! Fikk se føtterne, og de sparka og sparka! Hendene veivet ustanselig og :) Vi satt vell stort sett å gliste hele tiden begge to. Måtte jo spørre om hun kunne se om det ble gutt eller jente da, og som dere nokk har skjønt blir det ei lita jente. :) <3 Det var det jeg trodde og! :p Håvar var ganske sikker på at det ble gutt.. Vi får satse på gutten neste gang ;)

Et bilde av lille jenta vår :) <3<3<3



Etter ultralyden henta jeg Jannike på skolen, måtte låne henne med meg på IKEA for å hjelpe meg å løfte den bokhylla jeg hadde sett meg ut :p hehe. Etter en liten runder der så kjørte jeg henne tilbake til skolen igjen, var innom KBS senteret en runde, åsså dro jeg hjem.
Jobb fra 16-19.. Til middag ble det salat med skinke og pasta i pitabrød! :D NAMM!
Akk nå er Håvar på besøk til sin farmor og farfar, og når han kommer hjem, da skal vi spille MARIOKART!!!!! :D:D:D Jeg kjøpte det til Håvar, han har bursdag på torsdag, så dette ble en slags "attåt-gave" ;) Han må få noe som er bare til han å. Karten hadde jeg og fryktelig lyst på så det ble en litt, veldig, ego gave! :p hihi! Selv om han ble kjempeglad for den da! ;)

Har hatt en utrolig fin og spesiell dag i dag :)

<3 Håvar <3 og <3 Baby-jenta vår <3 :)

Blogges!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar