søndag 10. mai 2009

Catbabies!

Byturen på Lørdag var super. Fikk litt babyklær til "mormor to be", gjett om lillejenta blit fiin!! <3 Fikk og sett på vogn, og jeg fant klær til konfirmasjonen til Lone. :)

Søndagen hadde vi bursdagsselskap med familiene våre for å feire Håvars 23-års dag :) Laga snickerskake og banankake. NAMM!!!! :) Snickerskaka var en prøve før konfirmasonen til Lone egentlig. Måtte prøve å lage den så jeg vet jeg får det til. ;) Den ble KJEEEEMPEGOD!!!!

I går gikk turen til Åre. Jeg og Marit ble sendt på kurs gjennom jobben, og det var helt ok. Veldig flinke foredragsholdere både i går og i dag. Ble sliten ganske tidlig i går kveld da, så det ble tidlig kveld på meg. Var godt å komme hjem i dag. :)

Akkurat nå ligger Sjøla, pusen vår, og føder. Hun har fått en til nå... Blir artig å se hvor mange som er kommet når jeg våkner i morgen :) Hun er så flink, og gravide meg blir jo så rørt!! Hehe :p

Utpå dagen imorgen tar jeg turen til Fevåg. Siv Kristin er der, og da må vi jo treffes :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar