fredag 8. mai 2009

Fredag og fri :)

Dagen startet med den fæææle vekkesangen på mobilen...Måtte vekkes i dag, for jeg måtte til Rissa før elve for å levere noe. Med det samme jeg var i der så var jeg innom Kuben og kjøpte bursdagsgave til Daniel som ble to år i dag :) Etter det dro jeg hjem, og venta egentli bare på at klokka skulle bli nokk til at Håvar kom hjem, vi hadde time til jordmora klokka halv tre. :) Der fikk vi høre på hjertet til lillepia vår. :) Hun holdt litt show mens vi var inne hos jordmora kjente jeg, det gjorde hun forsåvidt litt tidligere på dagen også. Når vi skulle høre etter hjertelyden da, så vi fikk vi bare høre noen sekunder, før hun stakk av. 137 slag i minuttet i dag :)
Etter jordmorbesøket dro jeg til Fevåg. Venta der til klokka nærma seg 17, for da skulle jeg på bursdagsfeiring til Daniel :) Etter litt kakespising der dro jeg til Rissa igjen, og møtte Håvar hjemme hos farmora og farfaren hans. Kaker der og! ;) Endelig hjemme igjen i nitida. Nå slapper vi bare av hjemme, har nettopp spist litt nachos, og vi har besøk av Stian. :)

I morgen blir det bytur sammen med mamma og Lone :) Gleder meg til det jaaaa :)
Skal handle klær til meg selv, må se om jeg finne noe jeg kan ha på i konfirmasjonen til Lone-mor :) SÅ blir det nokk handlet litt til lillemor og. Forstod det sånn på den kommende mormor at det var litt planer om det. :) Det blir artig ja!! Så skal vi jo på Bebito å se på vogn!! Det tror jeg nesten blir dagens høydepunkt :)
I morgen kveld blir det vell litt bursdagsfeiring med alkohol og venner...og brus for min del... :p
På søndag har vi bedd hjem slekt på middag og kaker. :)
Blir ei herlig frihelg :)

Shallabais ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar