torsdag 7. mai 2009

Nye Gardiner!

I dag traff jeg Ingunn i Rissa. Var innom litt butikker, og jeg endte opp med ei kakeform, type spring ;) Så nå blir det kake til bursdagsfeiringa til Håvar i helga! :)

GRATULERER MED 23-ÅRS DAGEN I DAG KJÆRE!! :) <3<3

Jeg var og innom Toves Blomster og henta ut pakken med gardiner som var kommet. Etter det dro vi på Kake og Krokkus og tok en kakao :) Koslig :) Da jeg kom hjem fikk jeg liksom ikke strykt de gardinene fort nokk! Vi har en del store vinduer på stua da, så det ble jo ti lengder på 220 og to kapper, og fire putetrekk som skulle strykes... Ble ikke helt ferdig før jeg måtte på jobb. Nå er jeg vel hjemme og har fått opp de siste gardinene! nesten.. Jeg mangler vel de som skal opp i trappeoppgangen...må finne på noe lurt for å få de opp...

Bilder av de nye gardinene;


Og bursdagsgutten med ny pute :)

I morgen er det tur til jordmora igjen :) Da får vi vel høre hjertelyden til lillemor :)
Senere på dagen skal jeg på bursdag til Daniel! :) Gutten blir jo 2 år i morgen :)

Nå tror jeg at jeg skal spille et par låter på guitar hero ;)

Blogges!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar