tirsdag 19. mai 2009

Tirsdag..

17.mai ble en veldig rolig dag for vår del. Slappa av nesten hele dagen, og var en del ute i sola. :)
Uti kveldinga var vi i Rissa til farmor og farfar (Håvar sine) og til min morfar. Der var mams og paps også. :)
Vel hjem derfra ble det grilling på den lille grillen vår, sammen med Jan Erlend. Etter maten skrev jeg en mail til dama som kjøpte Senta, mens gutta tok rimelig av foran TV-skjermen....Ja...MarioKart på Wii er VELDIG engasjerende nemlig. ;)

I går hadde jeg fått svar på mailen, og Senta har det veldig fint! :) Hun har fått seg en liten Norlandsvenn, og de er ofte på tur. :) Gleder meg til å besøke henne i sommer :)

Ellers var gårdagen fryktelig rolig og kjedelig, akkurat som i dag... Sitter foran pc'n nå og lurer på om jeg skulle ha gjort litt husarbeid, men motivasjonen til å sette i gang er IKKE her! Hmm...
Får se nå, etter Home and Away reprisen fra i går, om jeg kanskje kommer i gang da? :p

Skal på jobb i dag fra 16-19... Jada...hele tre timer...og etter de tre timene har jeg visst helg igjen, siden jeg alltid har fri på onsdager, og torsdag er helligdag, og siden jeg har frihelg denne uka har jeg jo fri fredag og lørdag... Synd det er meldt labert vær hele uka da... :|

Blogges

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar