onsdag 27. mai 2009

Gråvær, katter, bil og smokk!

Onsdag og fridag....
Været er grått, det blåser og regner, men jeg tror jeg må ut å gå en tur likevel.
Nå har jeg kun sittet i sofan eller stått i kassen på jobb siden helga, så nå holder jeg på å gå på veggen av kjedsomhet...Kanskje jeg kommer i gang med litt husarbeid og, når jeg først kommer meg opp av sofaen... Det er låv å håpe! :)

Kattepusene er blitt to uker, de har fått øyne og de vokser fort. :)



Sjøla tar det hele med knusende ro!
Blir ikke lenge før de løper rundt her og henger i gardinene! ;)

Huff...som det regner her nå...lurer på om jeg har en jakke som passer jeg... Magen begynner å ta stor plass i klærne nå, så det spørs...

Ellers....har lagt ut "gliset" for salg... mest bare for å sjekke interessen nå.. Det er noen småting som kunne vært fiksa før jeg selger den egentlig, men vi får se. Kommer det noen som vil ha bilen til en grei pris likevel så er ikke det meg i mot....Må vel vente til Håvar har kjøpt ny bil før jeg kan sende den avgårde da... Han haddde sett seg ut en, men den er litt pricy, og med den butikkjobben min, tre timer her, fri der og tre timer der igjen, så er jeg ikke så sikker på at det går... :( Dritt... Kjedlig at han ikke kan kjøpe bilen han vil ha fordi jeg tjener for dårlig...

Over til noe helt annet og litt muntrere; Vi var i Konfirmasjon til lillesøster Lone på søndagen :)
Været var knall, og vi hadde en kjempfin dag alle sammen! God mat, GOD dessert og masse, masse kaker! Og Lone fikk selvfølgelig MYE penger og litt smykkerier. :) Tror nokk hun var særdeles fornøyd med den store dagen ja :)

Nå er det bare å se fram til lørdagen. Da skal vi på fest i Fevåg, og Lone skal være med! Mohahaha!!! :p Tror virkelig det blir en storslagen fest! Ages gutta har ti års jubileum og har fått med seg mange av musikergutta i Fevåg og Hasselvika til å spille sammen med dem på festen. De er jo så flinke alle sammen, så det blir SUVERENT! Gleder meg masse! :)

Ser det er oppholds akkurat nå, så da tror jeg at jeg stikker ut en tur....kanskje lille sprell roer seg litt og da! :p


Et bilde av de kommende foreldre sånn avslutningsvis ;) Hadem!

1 kommentar:

  1. Nåh, så søt dåkk va me smokka da:p haha!!:)
    Fiiine puse kattan, ska dåkk sælg/ji dæm bort? Æ har så løst å kattepus, lure på om d ha gått me Ella å i blokk!

    SvarSlett