fredag 29. mai 2009

Kjedelig fredag!

Idag startet dagen ti over halv ni, da jeg forferdet våknet og innså at jeg nesten hadde sovnet av. Skulle jo på jobb til kl ni. Godt gjort det vel? Jeg begynner kl ni annenhver fredag, og det er den eneste dagvakta jeg har på butikken, også klarer jeg ikke å komme meg opp i rett tid den ene dagen hver 14. dag... :p Må vell bare innse det at jeg er og vil forbli et b-menneske. Det kan jo bli utfordrende når "lille sprell" kommer til verden og skal bestemme når jeg skal sove, og når jeg iallefall IKKE får sove. :p
Klokka tolv var arbeidsdagen min over... Da jeg kom hjem satt jeg i god'stolen en stund før jeg begynte å rydde litt på stua og kjøkkenet. Da Ingunn var ferdig på jobb kom hun innom her en tur. Vi satt ute og prata litt mens hun inntok litt middag, (mine middagsrester :p) Og jordbær til dessert :D Selv om sola ikke har vært mye fremme i dag så var det godt om varmt å sitte ute. :)

Nå sitter jeg nokk en gang i god'stolen, men jeg koser meg ikke no' særlig egentli. Jeg holde på å kjede vettet av meg. Håvar ligger i senga og sover...Jeg ble litt furten, for jeg synes det er litt vel seint å sove dupp kl. halv åtte på kvelden, og dessuten så kan han vel være våken og holde meg med selskap! :p Er litt trøtt jeg og egentlig, men syns det er tidlig å legge seg enda, satser heller på å sovne fort og godt når jeg først legger meg litt seinere..først skal jeg få med meg mord og mysterier tror jeg....

Nå er halsbrannen på vei for fullt kjenner jeg (takket være jordbæra), så da får jeg gå å gjøre noe med det!
Blogges.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar