søndag 31. mai 2009

Slapp av!

Nå er det avslapping! :)
Ligger i sofan på et fjell av puter og pledd nå.
Godt det etter gårdagens SINNSYKT hektiske dag på jobb, festkjøring på kvelden, og dagens bytur.
Jeg, Håvar og Stian dro til Fevåg på fest i går kveld. Der var det MASSE folk og godt stemning. Gutta ble dritings og jeg ble litt lei på slutten der, men sånn all over en hiva kveld. :)

I dag dro vi til byen for å se på bil, en Audi A6, blir nokk ikke kjøpt den nei, av litt ymse grunner. Etter å ha sett på bilen kjørte vi opp på Palermo's og kjøpte kyllingkebab :) Den var like god som jeg husker fra da jeg bodde på byåsen for...er det tre år siden tro? Noe sånnt i allefall.

Resten av denne kvelden blir nokk veldig rolig, og forhåpentligvis tilbrakt i sofan. Skulle ha rydda litt i huset egentlig, men jeg regner med jeg finner igjen rotet i morgen. :p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar