tirsdag 30. juni 2009

Sykmeldt!

Våkna et par ganger i natt også pga vondt i høyre siden... Heldigvis fikk jeg sove litt lenger i dag siden det hadde gitt seg utpå morraskvisten, så stod ikke opp før i elve tida :)
Etter frokost og litt tv så dro jeg på legekontoret og henta sykemeldinga mi. Er sykmeldt en måned nå, fram til 26. juli. Så får vi håpe at jeg ikke sliter med vondt enda da....!
Er ikke sikker på om jeg uansett kommer til å jobbe så mye mer før bebisen kommer, siden jeg fortsatt har fryktelig ubehagelig hjertebank og svetter EXTREMT i perioder...hærlig, ikke sant? :-| Så vi får se det litt an..skal til jordmor nå på torsdagen, så da får vi se hva vi finner ut...legen jeg snakka med på sykehuset mente jeg skulle sjekkes på nytt om urinprøven og vondtet var det samme enda da... Smertene har ikke blitt noe bedre iallefall, så får vi se da...

På vei tilbake dro jeg innom jobb. Leverte sykemeldinga og henta ut en pakke. :) Tingene som ble bestilt på det første Party Lite partyet var kommet. Nå har jeg allerede prøvd duftlampen som jeg kjøpte og det lukter hærlig her nå. :) I kveld skal jeg prøve Linnésprayen jeg kjøpte. Det er en spray med lavendelduft som skal virke beroligende, og som da skal hjelpe meg med å sovne litt fortere... Akkurat nå sovner jeg ganske fort i og med at jeg alltid er trøtt fordi det ikke hender at jeg får sove en hel natt, men den må allikevel prøves. :) Nå gleder jeg meg til den neste pakken kommer, med de spaproduktene jeg bestilte nå sist. :) Må vel rundt en tur å levere det de andre bestilte også.. :)

Litt senere kom Jannike innom en tur med venninna si, Pia. Pia skulle nemlig ha to av våre søte små, så nå er de dratt og vi har to igjen. Nå trenger jeg navneforslag til ei søt, lodden kattejente! Vi har en liten gutt også som er den eneste gutten og som er mye mindre enn de andre. Han har vi kalt Lillebror. :)

Bilder?? ;)

Dette er Lillebror! :) Han er den eneste av dem som hittil har kommet opp i fanget for å få kos.

Her er pusejenta uten navn...Forslag? :) Hun må vel være værdens søteste? og den eneste av dem som er lodden. :)Dette er de to røverjentene som flytta til byen i dag. :)
Klokka nærmer seg åtte på kvelden og kjære har ikke kommet hjem fra jobb enda.. Jeg skal begynne med å legge sammen klærne som har hopet seg opp nå tror jeg..
Har jo faktisk fått gjort litt husarbeid i dag også...det hjelper at det har vært litt overskyet idag. :) Da kan jeg faktisk få gjort noe uten å renne fullstendig bort i varmen..

I kveld er det tv-kveld...jeg har nå sendt bestilling på fire gule epler og ei kurv jordbær. Håper kjære kjøper med det hjem :)

Blogges! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar