onsdag 1. juli 2009

Sol og bading!! ;)

Idag har vært en ganske hærlig dag :)

Jeg startet dagen med å rydde i klesskapet mitt. Det ble nesten en svartsekk med klær som jeg ikke bruker mer. Etter å ha holdt på med det en stund fikk jeg den der fryktelig ubehagelige hjertebanken! :( Nå hadde jeg ganske lite vondt i går, våkna bare en gang natta som var, og i dag har jeg nesten ikke kjent noe overhodet, så jeg føler at formen generelt er mye bedre, derfor var det godt å endelig komme i gang med litt husarbeid igjen, men jeg kjenner at det begrenser seg litt allikevel da... Ting tar tid da, for å si det sånn.... Men nå var ikke det egentlig den hærlige delen av dagen.. ;)

Jeg dro til Fevåg etterpå, og tok med meg Mette, Lone og Taco til Vestvikan. Der bada vi og sola oss, og DET var hærlig :) Ja...og jeg ble SOLBRENT!!
Nå ikveld dro jeg og Håvar for å bade enda mer, sammen med Jan Erlend. Det var hærlig avkjølende til en solbrent kropp altså :)

Nå kjenner jeg at jeg er litt ør og sliten, så etter jeg har hengt ut noen klær på snora så skal jeg rett i seng. Tror jeg sovner godt ikveld :)

Nattaaaaaa :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar