fredag 3. juli 2009

3 months to go! <3 :D

Idag er det akkurat 3 mnd til vi har termin! :) <3
Jeg gleder meg masse, og er fryktelig spent og litt redd på samme tid. Mest gleder jeg meg da! Skal bli utrolig fint å få se jenta vår, endelig. :) Jeg er spent på hvordan den første tiden blir... Spent på hvordan hun er.. :) Så er det jo litt skummelt at livet er i ferd med å forandre seg så til de grader.. Men aller mest bare gleder jeg meg! :) Tenker mye på det og tar meg selv ofte i å gå rundt å glise for tida. :)

Var hos jordmora i går, og hørte hjerteslagene hennes igjen.. Jeg har lyst til å le høyt hver gang! :p Vet ikke helt hvorfor, for det er jo ikke "haha-morsomt", men jeg blir bare så utrolig glad og rar inni meg, lykkelig kanskje...? ;)

Heldigvis så har jeg ikke så mye vondt nå, nesten ingenting faktisk, så jeg slipper å dra til legen for ny kontroll pga det. :) Jordmora sa at jeg måtte være forberedt på at det kunne komme tilbake.. hvis det er det derre kolikk greiene di snakker om så kan det komme å gå litt i perioder.

Merker det på føttene at det er varmt nå da...de er heldigvis ikke så veldig hovne, men de banker og er fryyyktelig varme.. Blir fort sliten i beina kjenner jeg. Skulle ha støvsugd her og rydda litt, men beina var vonde allerede da jeg stod opp, så det frister ikke særlig. Det må jeg bare si.. Jeg trøster meg med at jordmora sa at jeg gjorde lurt i å ta livet med ro fremover, så da kan jeg delegere litt støvsuging til min kjære.. ;) hvis jeg ikke blir for rastløs i løpet av dagen da. :p

Nå skal jeg se Glamour og spise et par Gull-vaffel! ;)

Ha en fiiin dag alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar