mandag 29. juni 2009

Varmt....

Mandag og ny uke igjen. :) På onsdag er vi 27 uker på vei, helt utrolig hvor fort tiden går. :) Hærlig at været er bra også, men jeg å si det er litt i varmeste laget for meg nå. Var i rissa i dag å så etter badebasseng som jeg kan ha her på verandaen for å kjøle meg ned litt innimellom, men de var utsolgt over alt :(

Siden sist så har jeg vært en runde på sykehuset, men ble ikke der særlig lenge. Da jeg kom dit snakka jeg med ei jordmor som tok en vanlig kontroll, og med en lege som mente at de hadde tatt de prøvene og undersøkelsene som var nødvendige da jeg var der forrige mandag, så jeg ble ikke innlagt igjen. Jeg har forresten ikke noe forstørra nyre, kunne han fortelle. De fant ingenting på ultralyden som skulle ha noe med smertene mine å gjøre, ifølge denne legen.. Får et nytt svar for hver lege jeg prater med føler jeg...men allikevel var jeg litt roligere inni meg da jeg dro derfra igjen.. Det var litt godt å få høre at selv om det var jævlig vondt, så var det ikke noe farlig for meg eller baby. Han nevnte en to, tre forskjellige ting det kunne være, men ingen av de tingene var noe de kunne gjøre særlig mye med, så i værste fall kunne jeg bli gående sånn fram til jenta vår kommer.. Huh...

I går var jeg forresten på Litjvatnet og bada! Det var som å komme til himmelen!! Utrolig forfriskende og behagelig! Da vi kom hjem grilla vi sammen med Thomas, og så kom Jan Erlend litt senere. Var da vel RBK kamp på tv'n som gutta måtte ha med seg! :)

Nå skal jeg ringe min kjære å høre når han tenker seg hjem fra jobb.. Nå som jeg er sykmeldt og ikke jobber nesten HVER kveld så kan jeg faktisk diske opp med middag til han kommer hjem. :) Idag: WOK! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar