fredag 26. juni 2009

Ny sykehustur

Nå har jeg tatt en dusj og spist litt mens jeg venter på taxi. Jeg var til legen tidligere i dag, og han legger meg inn på sykehuset igjen. Han syntes det var helt forferdelig at jeg ble sendt hjem uten noen ordentlig forklaring på "vondtet" mitt, og uten noen løsning på det. De siste dagene har det jo vært mye værre igjen, så det var godt å komme til en lege som tar meg på alvor.
Det er godt mulig det ikke er mye å gjøre med det som feiler meg, men nå får jeg en sjekk til iallefall.. Kan ikke gå å knaske paracet så mye lenger heller, iallefall når det ikke alltid hjelper, det er jo begrenset hva jeg kan ha i meg og, spesielt med tanke på lille jenta vår... Akkurat nå kjenner jeg faktisk ikke så mye til det, antar kroppen min fant ut at paraceten skulle få virke idag..men jeg har nesten ikke sovet inatt pga smertene..da hjalp det ikke stort nei..

Der kom taxin...snakkes!

1 kommentar:

  1. huff håpe dem finn ut av det. og kræv at dem tar dæ på alvor. bare pling på om du vil ha besøk;)

    SvarSlett