søndag 9. august 2009

Ny seng...senn!

Fredags ettermiddag gikk turen til byen på middag til svigermor på Rosenborg Park. :) Vi fikk servert ovnsbakt laks med potet og div hærlige stekte og kokte grønnsaker, og det var alldeles fortreffelig. Ble fruktsalat til dessert med yogurtis og vaniljekesam! Mmmm! ;)

Lørdagen ble det gjort veldig lite før vi nokk en gang tok turen til byen. Slapp av Håvar hjemme hos Stian så traff jeg Jannike på Ikea. :) På handlelista stod det 2 kommoder som de var tom for, ei vegghylle til soverommet, et bilde som til soverommet, som havna på stua istedet, og sånne "pc-bord" for å ha i fanget. :) I tilleg ble det kjøpt et par lamper, et par planter med rosa potter, 12 shotglass til karskstua, 12 melkeglass OG!!! ei vekkerklokke fra HELVETTE! Jeg fant ei helt enkel vekkerklokke til Håvar til 69 kr eller no' sånt, for han våkner aldri av mobilvekkinga si, og det blir jeg LITT lei av, fordi det gjør nemlig jeg, så jeg mente at ei vekkerklokke kanskje gjorde susen! :p Klokka er rød, digital, har lys og snoozknapp, altså sånn akkurat det man trenger og ikke no' mer...trodde jeg.... Det jeg IKKE så var at den klokka har en innspillingsfunksjon, så Håvar kan spille/snakke/synge inn sin egen vekkelyd! :S Han har forholdsvis god fantasi, så det blir nokk div brøl, heiarop og egendiktede sanger å glede seg til på morraskvisten, sånn ca 05.30 HVER morgen! Håvar var selvfølgelig i EKSTASE over denne funksjonen! :p

Etter Ikea-rundern dro jeg opp på Nardo og henta Håvar, Stian og Thomas, og så dro vi på Drag Race på Lade. :) Feite biler og mye gromm lyd! Hærlig! :D Kamraet ble glemt hjemme, så det ble ingen bilder av glisene...Vi ble der til klokka var rett over elve. Trudde vi skulle vinne kvart på tolv ferga, men Stian er værdens treigeste når han er full, så det gjorde vi IKKE! :p Vi kjørte iallefall gutta ned til byen, så dro Håvar og jeg opp på Tyholt og kjøpte oss nattmat på Bugatti før vi kjørte til Flakk! ;)

I dag har ikke jeg gjort så veldig mye annet enn å kommandert! :P Hehe.. Håvar og Jan Erlend har vært bæregutter i hele dag omtrent. De to store klesskapene som stod på soverommet vårt før vi pussa opp har stått ute på verandaen i noen uker nå, så vi fikk omsider flytta det ene skapet ned på gjesterommet, hvor et annet litt mindre ble pineved, og det andre ble lagt på hengeren og kjørt til Rissa til farmora til Håvar. Derfra hadde vi med oss ei seng som de har hatt stående på gjesteloftet. Den var mindre enn den vi hadde, og den ble dessuten mye finere på rommet vårt. :) Fikk med to små nattbord, og en sminkekommode også. :) Bilder får jeg legge ut i eget innlegg etterpå her. :)

Nå i kveld har vi spist Nachos, som var grisegodt!! :) Og mens gutta ser kamp sitter jeg og blogger. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar