torsdag 6. august 2009

I'm SIIIIIINGING in the rain! :p

Tirsdagen gikk turen til Levanger sammen med Lone! :)
Der traff vi Siv Kristin, vårt kjære søskenbarn, og det var kjempekoslig! :) Ble ikke så mye tid med henne, men vi fikk spist sammen, og så fikk vi sett hvor hun bor i allfall. :) Etter å ha møtt Siv og etter å ha gått en runde på Magneten og handla litt div så dro vi til Ekne for å besøke Senta! :) <3 Senta har det kjempefint der sammen med sin nye familie, og sin nye hestevenn, 19 år gamle Ole Duck! :p En søt Nordlandshest. :)


Var artig å se henne igjen, og godt å se at hun har det fint der hun er :)

Igår hadde jeg besøk av Ingunn og May-Britt. :) Utpå kvelden dro jeg og Håvar til Rissa for å kjøpe jordbær som vi laga syltetøy av før vi tok kvelden. :) Første gangen vi prøver selv, og det ble da kjempegodt! :)

Idag har jeg solg Mondeoen til en gjeng utlendinger. Snedige karer som ringte i går, og bestemte seg for å kjøre fra Oslo i går kveld for å få henta bilen i dag! :p Langt å kjøre for en bil de betalte 5500 kr for syns jeg da, men men... Håper bare de kom seg hjem med den. Hoho! Var jo en god del galt med den...
Elisabeth var her sammen med meg da de var her da...ikke helt trygg på å være alene hjemme sammen med tre nye landsmenn! Vet jo aldri.. men de var da veldig hyggelige. :) Etter de hadde dratt med bilen ordna vi oss brunsj. Steikte oss rundstykker og hadde gårsdagens jordbærsyltetøy og eggsalat til. :) NAMM! :D
Nå i kveld har Jan Erlend vært på kaffebesøk. :) Da diska vi opp med nystekte sveler. ;)

Kan ellers rapportere om VONDE føtter! :( De er fryktelig hovne, mer som noen tømmerstokker nå, å det presser på og banker...Værre nå som det har vært varmt i været tror jeg... Håper på REEEEGN!!!! og kaldt vær fremover! :p

I morgen skal vi til svigermor på middag...da får vi enten taco-pizza, eller fisk...for det ville Håvar heller ha! :p

Må vel finne senga snart nå..
Natta!

3 kommentarer:

  1. Heei, er OleDuck i levanger? vet du hvordan det går med han? Vi eide han i 7 år, så han var den første ponnien min. lurer fælt på hvordan han har det. Fine ponnien :)

    SvarSlett
  2. Hei! :)
    Ole Duck er i på Levanger ja, sammen med fiine Lyn Senta. :) Lenge siden jeg har prata med de nå, men fikk et brev rundt påsketider, med bilde av dem begge, med juleutstyr på. :)
    De hadde kjørt slede og ridd i juleselskap! :)
    Hestene har det kjempefint der, og Ole Duck og Senta er perlevenner! ;)

    SvarSlett
  3. Så gøy å høre at han har det bra :D
    Morsomt å vite hvor han er og at han trives og har det fint på sine eldre dager :D

    SvarSlett