mandag 3. august 2009

TO måneder til termin!

Jeg kan rapportere om at det ble 83 par sokker av sokkedungen vår! :p HÆHÆ! Å ja, det tok litt tid! :p

Torsdagen var vi hos jordmora en tur. :) Ser man bort fra litt hovne føtter er alt bare bra både med meg og lillemor. <3 Hun rører MYE på seg, har begynt å kjenne at hun hikker innimellom og. :)

Senere på dagen dro vi til tanta til Håvar og henta bilstolen som vi skal låne, og fikk med masse søtesøte babyklær og! :) Men NÅ begynner det visst å bli nokk tror jeg! :p Det eneste jeg kan komme på at vi har lite av er strømpebukser. Alt annet har vi visst overflod av nå, iallefall for det første halve året. :) Mamma mener vi har klær og utstyr nokk til iallfall et par onger! :p
På kvelden kom Jannike, og det ble servert NYDELIG nachos, og det ble litt snop! :) Fredagen var jeg i dårlig form egentlig. Hadde sovet dårlig, og var fryktlig sliten hele dagen. Ble med Jannike en snartur til Fevåg likevel da, fikk tatt noen bilder av salen og et dekken jeg skal selge... Etter den turen lå jeg vel stort sett bare på sofan resten av dagen... Laga middag til Håvar kom hjem og det var det.

Resten av helga har jeg rydda, støvsuga og vaska! :) I går hadde vi besøk av mamma, pappa, Mette, Lone, Charuta og onkelen til Håvar. Vi laga hjemmelaga pizza, og sveler! ;) M'M'Mmmm!

I dag er det to mnd igjen til lille Sara er ventet. :) Jeg kjenner at jeg er veldig rastløs, men håper at det er bare i dag, og at det ikke blir sånn de to siste månedene. De siste ukene har jo gått veldig fort fordi jeg har hatt så mye å gjøre med husarbeid, men i dag så er da huset egentlig veldig ryddig og rent. Koppevasken er tatt, ei maskin med klær er satt på, gulvene er støvsugd...
Ja...rastløs.... :p

På tide med lunsj nå kjenner jeg, så får vi se om jeg finner på å bake et eller annet etterpå! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar