torsdag 30. juli 2009

Good Morning!

Hoho! Nå er klokka halv åtte på morran, og jeg har vært våken i to og en halv time allerede! Våkna litt før fem, men ble liggenede til Håvar stod opp for en times tid siden. BLÆÆÆH! Jeg får IKKE sove, men kjenner at jeg er så trøtt at jeg ikke kommer i gang med noe... Blir vel en dupp om en time eller to tenker jeg! ;) Kanskje jeg kommer meg ut av stolen og går en liten tur med Taco før duppen...? Han ligger ute nå og koser seg i morgensola, og kattene har galetime!! :P

De siste dagene her stort sett gått med på....ja, riktig, RYDDING! :p Jeg har rydda på vaskerommet og vaska unna alt av klesvask, og det tok tid ja! :p Nå kan jeg begynne å vaske unna babyklærne :) Blir noen maskiner det og! Heldigvis virker vaskemaskina som den skal. Den hadde en raptus her før helga hvor den bare surra, men har ikke sett noe mer til det! :)
I går hadde jeg enda en opprydding på gjesterommet. Jannike kommer hit i dag og skal ligge over, så da fikk jeg en unnskyldning til å rydde litt mer der. :) Nå har skuvsenga fått ny madrass, så nå går det an å ligge to i den! :) Det ble da riktig så koslig når jeg fikk redd opp senga og fikk på plass et nattbord. :) Nå står det riktignokk mye babystæsj der enda, og en del møbler etter svigermor som vi ikke kan gjøre noe med, men for en forbedring det ble! ;)

Planen for i dag er å støvsuge huset og sortere sokker. Jeg tror nokk at jeg vil bruke laaaang tid på sokkene, for nå har vi samla opp upara sokker i lengre tid, og for en haug!!! Finner nokk noen par der nå vil jeg tro! Dette problemet ble mye mindre da vi begynte å bruke de berømte sokkeklipsene da. :) Fremdeles storfornøyd med det kjøpet! ;)
Ellers så er det jordmortime på tapetet kl halv tre i dag. :) Etter det en gang kommer søster og rotteguttene på besøk, og hvis vi finner det for godt drar vi på butikken og kjøper noen esker med jordbær som vi lager syltetøy av. :) Får se hvor fort tiden går i dag. Det blir iallefall noe godt til middag, Nachos eller Lasagne tenker jeg, og litt snop til kvelds! ;) Skal prøve å ta det litt med ro i dag kjenner jeg. Har holdt på mye de siste dagene, og jeg kjenner det i beina nå.. Våkna med vonde og litt hovne bein i dag...

Heh, nå måtte jeg jage ut kattungene. Sjøla kom hjem med ei mus som en av dem fikk, og det skal ikke jeg ha i hus..!

Nå er klokka blitt ti over åtte, og jeg begynner å bli rimelig sigen igjen, så jeg tror jeg skal prøve å sove litt til nå! Kanskje jeg får sove et par timer..? ;)
NATTA! :p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar