søndag 26. juli 2009

Rolig helg!

Denne helga har "Nestinga" blitt satt litt på hylla! :p

Lørdagen dro vi til Fevåg for å se om det var noe fart nede på havna. Var jo fiskekonkurranse og div der, men det var ikke så mye folk, for det var nemlig rimelig dårlig vær. Regna jo HELE lørdagen!! Var hjemom til mamma å pappa og da så klart, og der ble det en sen lunsj med rundstykker og eggerøre! :) M-M-Mmmm! :)

På vei hjem fra Fevåg var vi innom Kari&Krestian. Det gjorde seg, for da fikk jeg med meg nyrørt jordbærsyltetøy hjem!! :D NAMM!!!! Også fikk vi oss ei seng og to nattbord i samme stil og. ;) De skal nemlig flytte nå på August til et mindre sted, så da må de kvitte seg med en del, så da får vi dobbelsenga som har stått på gjesteloftet der. :) Den va midt i blinken for oss, siden den er en del mindre enn den vi har nå, som vi synes er alt for stor til rommet vårt, spesielt nå som vi må ha barnesenga innpå der etter hvert. Vi får den når de begynner flyttinga. ;) Jeg får en hvit gammeldags sminkekommode også, med tre speil på! :) Jeg er ikke helt sikker på hvor jeg skal sette den enda, men jeg finner vel plass for den etter hvert. Den må iallefall ikke kastes!
Anyways! Da vi kom derfra ble det hjemmelaga pizza. ;) Jeg venta egentlig besøk, men det ble ikke noe av, så utpå kvelden tok jeg turen til Granlund. Jeg var invitert dit på garasjefest til Lena og Katharina. :) Det var veldig trivelig. :)

I dag har jeg ikke gjort så mye egentlig... Har vært ute et par turer med Taco, spist nachos til middag og sett film. :) Håvar dro ganske tidlig til byen i dag, det er kamp-kveld så klart, så jeg har kost meg hjemme alene. :) Nå har jeg spist alt for mye godteri og sliter med å finne noe fornuftig å se på tv'n, som ikke er så skummelt at jeg blir husredd her jeg sitter alene. Prøvde å se litt på hjemsøkt her i sted, men det måtte jeg bare slå av...

Imorra må jeg vel til med litt husarbeid igjen.. Rydde litt og kanskje planlegge oppussinga av barnerommet?? Kanskje? Vi får se. :)

Snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar