tirsdag 11. august 2009

Trøtt og sliten...

De to siste dagene har vært litt slitsomme...
Ikke fordi at jeg har gjort noe som helst, for jeg har bare sittet i go'stoln!
Den nye senga er hard å ligge i og jeg sover dårlig, så jeg er fryktelig trøtt. Når jeg blir trøtt og sliten får jeg hjertebank og hetetokter og det blir tynger å puste... :( I går kveld var jeg mye svimmel og... Og føttene er vonde, og ikke bare når jeg går på dem. De banker fælt, kjennes ut som de skal sprenges innimellom! Kynnerne er ofte på besøk og lille sprell sparker fælt... Får følelsen av at magen er som et spent trommeskinn og lille Sara trommer i vei...wæææh! Hun sparker så hardt nå at det er ubehagelig og slitsomt innimellom, iallfall når hun holder på i timevis.. Selvfølgelig er det kos også! Jeg elsker å kjenne at hun er der, og er så aktiv! :) Men når hun har holdt på en et par, tre timer, rimelig jamt, så blir jeg litt sliten... :p

All energien jeg hadde i bøttevis med for noen dager siden er ikke å spore... Fullstendig tappet! :(
Håper virkelig at det er forbigående, og at jeg er i form igjen snaaaart! :) Jeg vil virke!! Jeg vil rydde og male og vaske og flytte rundt på kommodene og organisere det lille som står igjen av rot litt her og der... Jeg VILVILVIL!!!!

Bah..

Det var dagens "Det er så syyyynd på meg"!! :p Hehe..

Ha en fin dag alle sammen. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar