torsdag 20. august 2009

45 Days! <3

Siden sist er formen blitt bra igjen, og helga som var fikk Håvar omsider rydda på vedbua, så nå kan jeg begynne å male vogga. :) Det er ikke så veldig mye spennende som har skjedd siden sist egentlig...har vel vært innom IKEA en tur og fått tak i de kommodene vi skulle ha på soverommet, og litt annet stash, så klart! ;) De kommodene vi hadde på soverommet er blitt flytta ut, og den ene er blitt fylt med babyklær. :) Flytta om litt mer på stua.. Får ta noen bilder når jeg har fått opp det siste på veggene.

34 uker på vei i går... det vil si at det i dag er 6 uker og to dager, eller faktisk bare 45 dager igjen til jeg har termin. :) <3
Mangler nå bare vogna og stellebord. :)
Neste torsdag skal jeg til jordmora igjen, og den 7. sept skal vi på omvisning på føden! :)
Lillemor i magen er fortsatt veeeeldig aktiv, og bevegelsene blir større. Ser ut som jeg har alienmage innimellom! ;) Hun hikker periodevis mye også. :p Hvis det de sier om at babyer som hikker mye i magen får mye hår, er sant, så får ikke jeg noen skalla onge iallefall! Hehe. Skal bli spennende å se! :)

Kommer ikke så mye å skrive om akkurat nå jeg....
Kommer sterkere tilbake ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar