torsdag 20. august 2009

O'Clock from HEL!!!!

Kom plutselig på noe jeg følte for å dele med verden...!!
Vekkerklokkelyden jeg våkna til i mårres!! FYYYYYYY!!!!


Her er vekkermonsteret. Ser ut som ei heilt grei, vanlig klokke.... La deg IKKE lure!!!!!
Her har du dagens vekkelyd! :P



Og jeg kan da meddele at ja, Håvar er stort sett like kreativ hver kveld når han spiller inn en ny HERLIG vekkelyd! Lucky MEE! :p

Har forresten vært en runde i Rissa i dag, og da var jeg innom Felleskjøpet og kjøpte en sak til kattene. :) De trengte et klorebrett så jeg sparer møblene og tapeten i stua. :p Den falt i smak, og ble straks rasert! :p
Den stakkars musa inni tunellen der har mista halen sin, og det ene øret henger på halv tolv nå.. :p


Håvar jobber overtid så nå skal jeg lage meg middag... Idag blir det pita med kyllingtacokjøttdeig og tilbehør! :)
M'mmm!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar