mandag 24. august 2009

Sparker mamma!

Hallais!
Har hatt litt roligere dager nå i det siste..Selv om jeg har en ukuelig trang til å holde huset strøkent til en hver tid så har energien har vært litt synkende, så jeg går ikke å leter etter ting å gjøre lenger. :) Dagene går mye i kynnere, hjertebank, HALSBRANN!!!! vondt i hender og føtter fordi de er så hovne..ja, og ømme ribbein! Jeg synes ikke aktivitetsnivået til lille Sara har dempa seg noe særlig..hadde liksom venta på det, siden det må begynne å bli trangt inni magen nå, og vanskeligere å sprelle så fælt, men hun er fryktelig livlig enda! ;) Det er både kjempeartig, slitsomt og vondt innimellom! :p Skal bli godt å få henne ut derfra! SNAART! :D <3

Ja, Jeg har nokk alt for mye tid til å sitte å kjenne på alt som plager meg for tida...hehe.. :p

Nedtellingen fortsetter: 41 dager til termin! ;)

Har ikke gjort så mye siden sist egentlig. Fredagen var Taco og jeg i Rissa på besøk til tante og onkel i Rådyrveien. Taco kjente seg godt igjen og syntes det var veldig stas å se igjen gamle matmor og matfar, og selvfølgelig Sunniva og Trinelise som også var der. :) Solstrålen Celine har vokst masse siden jeg så henne sist også. :)

Resten av helga har jeg gjort veeeeldig lite, og det har vært veeeeeeeldig godt. :)

Nå burde jeg egentlig ha lagt ut vekkerklokkelyden for i dag, fordi den var virkelig grusom, og jeg SKVATT!!! Men kameraet ligger på kjøkkenet, og klokka er på soverommet, og jeg gidder ikke å gå å ta opp lyden akkurat nå... :p rett og slett! Men fortvil ikke, jeg skal fikse det. Håvar kommer ikke hjem før på onsdagen, så den vekkelyden forsvinner ikke før da! ;)

Håvar skal jobbe natt de neste to nettene, så han låner leiligheten til svigermor og blir der fram til onsdag..SÅ da blir jeg alene hjemme da...nesten iallefall...har jo Taco her da! :) Og Sjøla, og Moffa, og Lillebror! :p
På torsdagen skal jeg først til jordmora, så skal jeg ligge over i Fevåg. Mams og paps skal på Kiel-tur til helga og drar grytidlig på fredagsmorgenen, så jeg er hyret for å få sendt Lone og Mette på skolen den morgenen. :) Når de kommer fra skolen blir de med hit og blir her resten av helga. Tor Erik skal også være her i helga, så det blir folkesomt. :)

I kveld begynner Hotell Cæsar på igjen! JEEEEI!!!! :D:D:D

Til slutt et lite PS til meg selv så jeg skal huske hva jeg skal ha med i neste innlegg;
Bilde av vogna vi har bestemt oss for å kjøpe (Endelig har det kommet nye Emmaljunga modeller! :D JIPPIII!)
Bilde av mobilen jeg ønsker meg
Video av vekkerklokka
Bilde av min nye lommebok ;)

Spanande! ;)

Nå tror jeg at jeg skal prøve å komme meg ut en liten tur m voffsen.
C ya!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar