mandag 24. august 2009

Lite å ta seg til...

Så da ble det enda et innlegg i bloggen!
Kommer masse bilder her nå, av litt ymse sort! :)

Her er altså vogna vi har bestemt oss for å kjøpe! :) Emmaljunga Edge Duo, Pro Bordeaux! :) <3 ELSKER DEN!


Tente lys i stua ikveld da det begynte å bli litt mørkere ute. :) Som dere ser så har jeg bytta plass på de store bildene. Alléen som hang her henger over sofan nå...passer bedre der. :) Har flytta bokhylla hit også. Mangler noe på veggen på høyre side her da...jobber med saken. :)



Der ser du... :)


Den nyinnkjøpte planta mi! ;) hehe.. Har da omsider blitt litt flinkere til å ta vare på plantene mine! ;) Men jeg passer riktig nokk enda på å kjøpe sånne som tåler litt da, for noen ekspert skal jeg IKKE!! skryte på meg å være...de får iallefall vann oftere enn annenhver måned nå! ;)


Slik ble det i gangen da jeg fikk pynta litt. :) Veldig fornøyd! :) (ja, om man ser bort i fra hundematbøtta under sminkebordet! :p)


Nye Ikea-bilder... Måtte ha noe å henge opp fram til Jannike får tatt noen bilder av oss og Sara når hun kommer. Blir fint å få opp noen bilder av vår lille familie etter hvert! :) <3


Den nye lommeboka mi! :) finn.no :)


<3<3<3


Kom film i posten i dag! :) Gleder meg masse til å se den, men det får vente til kjære kommer hjem igjen. Eller kanskje til helga. :)


Her har du oppskrift på SVINEGODE sveler! :D Fant den i den gamle seksjonen vi har i stua, sammen med noen uuuuurgamle briller, ei splittpenn og et blekkhus! ;)


Apropos de gamle brillene! :p



Så har vi jo Taco-snuppen. :) Den heldige utvalgte til å holde meg med selskap, så jeg ikke kjeder meg i hjel mens jeg går hjemme. :p Må vel levere han tilbake snart..var visst noen hjemme i Fevåg som savna gutten. :)



AND THEN!!!!!!!!!

Skru lyden på PC'n på max før du trykker play, så du får mest mulig korrekt opplevelse av hvordan det er å våkne til dette... :p



Ble BRØLT ut av søvnen av denne vekkelyden i dag. Dagens lyd var visstnokk inspirert av en smultringmann de traff på vei til Sommerfestivalen i år.... Smultringene var altså ikke varme enda.... "ÆÆÆÆ ITJ VARM EINNA"!

Såeh! Det tror jeg var det jeg hadde å komme med denne gangen. :) Mobilen jeg har lyst på er så dyr at jeg sansynligvis ikke kjøper den og derfor gidder jeg ikke legge ut bilde av den. :p

Håper det blir bytur i morgen så vi får sett på stellekommode, og bestilt vogna. :) Nå er det midnatt, og da må vel jeg finne senga snart.... Ikke no' artig å legge seg alene da... :(

Ønsker meg kommentarer i fleng på bilder og film! :) Artig å lese!

Snakkes folks!

2 kommentarer:

  1. Haha! Kjøpte du vekkerklokka på IKEA? Kjekt å vite, for da vet jeg hva jeg IKKE skal kjøpe til Thomas!! :D

    Maria

    SvarSlett
  2. Jepp! Dævelskapen kommer fra ikea! :p

    SvarSlett