tirsdag 25. august 2009

Husredd!

Ja...kanskje ikke i veldig stor grad, men jeg merker at jeg liker meg IKKE når jeg er hjemme alene på natta. Savna Håvar MASSE da jeg la meg i natt ja.. :( Endte selvfølgelig med at Taco fikk ligge sammen med meg det da! :p
Ble i dårlig form i går kveld da jeg la meg og..Ble litt tungpusta, følte at det var så kvelende luft på soverommet og ble fryktlig svimmel og kvalm! :( Aner ikke hva det kom av...hadde det sånn en morgen for noen dager siden også... Det ble litt bedre da jeg fikk lufta litt og satt på vifta da... jeg kjenner at jeg det sitter i litt enda i dag også...ikke helt 100... :/

Håvar ringte i halv elve tiden i dag tidlig. Da var han på vei hjem fra nattarbeidet, stakkar! De skulle egentlig jobbe 8 timer fra klokka 20 i går kveld, siden de må stenge tunnelen de jobber i mens de holder på, men det ble visst kraftig overtid... Så da blir det nokk ikke noe bytur i dag. Vi får ta det i morgen i stedet. Kjærest må få sove i dag så han er klar for jobb igjen til kl 20 ikveld.

Det blir vel så jeg tar turen til Fevåg i stedet i dag, og blir der til i morgen. :)

Yepp!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar