torsdag 27. august 2009

35 uker på vei og jordmortime! :)

Såeh...det endte så klart med at jeg dro til Fevåg på tirsdagen, fordi jeg liker ikke å sove i tomt hus. Der laga mamma og jeg pitapizza til oss og Lone utpå kvelden. ;) NAM!
Dro hjem igjen på onsdagen (i går), og da kom Håvar endelig hjem igjen, etter enda et 16-timers nattskift. Vi gikk å la oss i ett-to tiden, for kjære var selvfølgelig stuptrett, og jeg var trett også, noe jeg er nesten hele tida nå syns jeg...sover dårlig for tida..
Vi spratt opp igjen i i halv seks tida og fiksa middag. :) Til kvelds så vi "Menn som hater kvinner", som var en UTROLIG spennende film! Anbefales på det sterkeste!! Ingen tvil om at de to oppfølgerne skal bestilles! :)
Det ble tid for å legge seg igjen, men søvnen var laaaaangt borte i natt altså! :/ Mye fordi det er UTROOLIG vanskelig å finne en god sovestilling for tida, alt dovner bort og magen er i veien, og det er ikke bare, bare å snu på seg når man ligger der som en hvaaaaal! Og i tillegg så var baby fryktelig energisk i natt.. Hender og føtter bula ut over alt! Jeg sovna vel OMSIDER i tretida, og klokka halv seks ble jeg vekt av den elskverdige vekkerklokka til Håvar! Håvar var trett i morres, naturlig nokk, så han slumra ei time, og jeg fikk ikke sove...det ble så jeg stod opp en liten tur i sekstida og spiste litt, fordi jeg var iallfall skrubbsulten! Klokka halv sju stod Håvar endelig opp, og jeg tenkte at nå skulle jeg få sove noen timer til før jeg måtte opp og dra til jordmora. :) Fikk sove en times tid mellom åtte og ni, og det var det. :/ TRØTT i dag! :(

Hos jordmora var alt bare finfint! :) Tuppa har så godt som festet hodet i bekkenet nå! Alt jeg kjenner på og synes er fælt er helt normalt, selvfølgelig. ;P
På lørdag er det 5 uker igjen til termin. :D Skal på fødselsforberedende samtale den 4. september, omvisning på føden den 7., som jeg allerede har nevnt, og fikk ny time til jordmora den 8. :) Det nærmer seg med stormkritt nå, og det er utrolig godt å tenke på. Det skal bli deilig å få bebisen ut av magen å kjenne at kroppen begynner fungerer som den skal igjen, og jeg gleder meg fælt til å endelig få holde jenta vår i armene! <3

Plana i dag var vel egentlig å støvsuge og vaske til helga, så jeg slipper å gjøre det når huset er fullt av folk i morra, men jeg er i halvkoma enda kjenner jeg... Håper at det kommer seg litt utover dagen her så det blir gjort før jeg skal til Fevåg igjen ikveld. Imårra skal jeg nemlig sørge for å få Mette og Lone på skolen, og så skal jeg ta dem med meg hjem når de er ferdige for dagen. :)

Hundehviskeren begynner nå straks, det må jeg selvfølgelig se, og etter det får jeg prøve å komme i gang med litt huslige syssler. ;)

OH! By the Way! Bestilte meg telefon i dag! :p Nokia 5800!! Jeg får den av min snille kjære! :) <3 (Har jo bursdag snart...om 5 uker på fredag! :p) De hadde den ikke på lager akk nå, så den kommer vel sånn ca rundt bursdagen min, og termin. :)
Må bare få uttrykke min overveldende glede over å endelig få ny mobil!! En som ikke går i datamodus og ikke kan brukes når jeg skal lade den, og noen ganger ellers og, en som mikrofonen virker ordentlig i, så folk hører hva jeg sier når jeg prater i telefonen, en som man kan ta litt ordentlige bilder med, hvor man faktisk kan se hva man prøver å ta bilde av! ;) JUHUUUUUU!!!!! :D:D:D:D:D ENDELIIIIG!
Det eneste som var litt dumt var at jeg må bytte abonnement. Må riktig nokk ikke da, men med det abonnemetet jeg hadde så hadde telefonen blitt for dyr.. Bytter til Tele2 Champion nå, det er det Håvar har, så da kan vi ha fri familie oss imellom, så sparer en del kroner der da. :) SÅnn ellers så er det da rimelige priser, så får håpe regningene ikke blir så alt for høye. Bytter nokk tilbake til OneCall igjen når bindingstiden er over. :)

Hundehviskeren har begynt!
Snakkes! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar